Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Bruk bleie, eller kjøp Lakklaken. Det er faktisk 230 x 230cm stort - nok til å dekke en dobbelseng. Problem solved Edit: feil innstilt innlegg. Endret 15. oktober 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Regner med problemet er løst nå, men hva med å trene opp blæra litt? Når du har tilgang på en do så kan du holde deg til det begynner å bli ubehagelig f.eks 2 ganger i uka, det vil nok øke kapasiteten veldig og problemt vil synke Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg må tisse minst 6 ganger om natta. Jeg sover i omtrent 11 timer hver natt, og to til tre timer på dagen også. Da må jeg også tisse. Jeg har det sån at jeg må alltid tisse når jeg sover. Det hjelper ikke alltid med å la være å drikke. Ikke for meg iallfall. Jeg er 27 år, og jeg har ikke prostata fordi jeg er en jente. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg må tisse minst 6 ganger om natta. Jeg sover i omtrent 11 timer hver natt, og to til tre timer på dagen også. Da må jeg også tisse. Jeg har det sån at jeg må alltid tisse når jeg sover. Det hjelper ikke alltid med å la være å drikke. Ikke for meg iallfall. Jeg er 27 år, og jeg har ikke prostata fordi jeg er en jente. Føler du at du har liten blære da? Fordi det høres veldig mye ut, man kjenner ikke at man må tisse før det er ca 200ml i tanken og det ville jo blitt minst 1,2 liter bare om natta, kunne nok i så fall vært lurt å prøve å trene opp litt, kroppen blir jo vendt til at hver gang det er litt tiss så skal det ut, men om man trener opp blæra til å holde på litt mer så vil det nok bli færre turer Det må være forferdelig å ha det sånn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg må tisse minst 5 ganger fra jeg skal legge meg til jeg sovner, om dagen urinerer jeg sikkert 10 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå