BroWar Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30810211 Jeg stusset litt på at pelsen var litt mørkere enn vanlig + at annonsen ikke var helt overbevisende. Noen som kan hjelpe meg? Endret 12. oktober 2011 av Bjarne Betjent Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Anyone? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 ingen aning desverre Spør om de kan vise kvittering? hadde ivertfall tatt vare på den når vi snakker såpass dyrt Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 ingen aning desverre Spør om de kan vise kvittering? hadde ivertfall tatt vare på den når vi snakker såpass dyrt Ja, har spurt om det, venter på svar. Men hadde håpet at noen kunne hjulpet meg litt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Vennligs les kategori 2, punkt 4 i retningslinjene, som omhandler bumping. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, den er ekte. hadde den vært fake ville pelsen ha hatt en helt annen farge og størrelse Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk! Selger har ikke kvittering, så burde jeg kjøpe den? Hvordan kan jeg evt finne ut av om den er fake eller ekte? Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Du burde ihvertfall prøve den før du kjøper. Hvis den er ekte er det nokså åpenbart. Har nettopp kjøpt Canada Goose-jakke selv, og det er ganske lett å se forskjellen på en ekte og en fake. Endret 17. oktober 2011 av M4RKU5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå