TRS Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei. Jeg har en boks her som jeg tenkte jeg skulle bruke til noe litt mer nyttig enn og samle støv. Så jeg tenkte jeg skulle installere en Red Hat versjon og legge inn apache og et eller annet mail server program. Men problemet er at jeg ikke kan noe programmering i php, asp osv. Så det hadde vert greit om noen visste om det fantes et program som fikser e-post delen og evt en forbindelse mellom den og apache (hjemmeside delen) slik at jeg også kan sjekke mailen dersom jeg er bortreist eller noe. Håper dere fatter hva jeg mener Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Er det selve siden du skal ha? og e-mail serveren skal ligge på serveren din? Red hat kompilerer disse til å gå sammen selv tror jeg, men du finner nok en del gode script for å lese e-mailen din på www.hotscripts.com via din egen server Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Er det webmail du sikter til? Hvis ja, så kan Squirrelmail anbefales. Lett installasjon, brukervennlig og har en del plugins. Les mer på siden til Squirrelmail om hva du trenger. Ellers kan jeg nevne at jeg bruker sendmail til å ta seg av e-posthåndteringen hos meg (følger med Red Hat)... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Men problemet er at jeg ikke kan noe programmering i php, asp osv. Så det hadde vert greit om noen visste om det fantes et program som fikser e-post delen og evt en forbindelse mellom den og apache (hjemmeside delen) slik at jeg også kan sjekke mailen dersom jeg er bortreist eller noe. Håper dere fatter hva jeg mener Innstaller clarkconnect, kommer ferdig ut av boksen med det meste du trenger og er svært enkel og sette opp og administrere, den er basert på RH7.3. Den har webserver, FTP, e-postserver med fiks ferdig webmail osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå