Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rusbrus på fest?


coyoteulf

Anbefalte innlegg

Først og fremst, jeg aner ikke hvor jeg skal putte denne...

 

Uansett, jeg skal på en fest om ikke lenge og tenkte jeg skulle venne meg litt til alkohol. Jeg har ikke drukket noe særlig før, en øl og en cider i lystig lag og på nyttårsaften og slikt, men aldri noe "stort".

 

Er det greit å begynne med noen rusbrus og 20%? Da WKD 4,7% og kalinka 20%? Og hvordan kan jeg trene meg opp best mulig på tja en uke? Jeg er en 17 år gammel gutt, 183 elns høy og veier ca 80 kg

 

Tenkte meg for eksempel å ta 3 rusbrus første kvelden, 4 andre kvelden osv i feks 3 dager? Hvordan høres det ut?

 

Postet av anonym: f0bcb81d4bf421647e407cb9dd792a5e

 

Rusbrus? Hva fanden er det for noe skvip?

 

Her er det bare en ting som gjelder, og det er øl! En sixpack øl er fint til å få i gang festen.

 

Seriøst, tre rusbrus er det 16-årige jenter som veier 40 kilo drikker. Det er ikke fysisk mulig for en på din størrelse å bli beruset av det. Derimot blir man garantert KVALM av det. Fordi det er 99 % sukker og smaker batterisyre.

Endret av coyoteulf
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst, jeg aner ikke hvor jeg skal putte denne...

 

Uansett, jeg skal på en fest om ikke lenge og tenkte jeg skulle venne meg litt til alkohol. Jeg har ikke drukket noe særlig før, en øl og en cider i lystig lag og på nyttårsaften og slikt, men aldri noe "stort".

 

Er det greit å begynne med noen rusbrus og 20%? Da WKD 4,7% og kalinka 20%? Og hvordan kan jeg trene meg opp best mulig på tja en uke? Jeg er en 17 år gammel gutt, 183 elns høy og veier ca 80 kg

 

Tenkte meg for eksempel å ta 3 rusbrus første kvelden, 4 andre kvelden osv i feks 3 dager? Hvordan høres det ut?

 

Postet av anonym: f0bcb81d4bf421647e407cb9dd792a5e

 

Rusbrus? Hva fanden er det for noe skvip?

 

Her er det bare en ting som gjelder, og det er øl! En sixpack øl er fint til å få i gang festen.

 

Seriøst, tre rusbrus er det 16-årige jenter som veier 40 kilo drikker. Det er ikke fysisk mulig for en på din størrelse å bli beruset av det. Derimot blir man garantert KVALM av det. Fordi det er 99 % sukker og smaker batterisyre.

Vær så snill å ikke snakk om skvip når du drekker piss.

Sprit er uansett ett billigere alternativ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær så snill å ikke snakk om skvip når du drekker piss.

Sprit er uansett ett billigere alternativ.

 

Kaller du øl piss?

 

Jeg ler. Kom i stemmeskiftet så kan vi snakkes.

Det gjør jeg, det er en grunn til at de fleste må lære seg å drikke øl. Du ler sikkert, jeg forventet heller ikke noe annet av en som synes øl er kult. Du må ha vært den kuleste på skolen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det gjør jeg, det er en grunn til at de fleste må lære seg å drikke øl. Du ler sikkert, jeg forventet heller ikke noe annet av en som synes øl er kult. Du må ha vært den kuleste på skolen.

 

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.”

 

- Benjamin Franklin

 

 

Jaja, folk har avsmak for så mye rart. Synes ikke øl er mer kult enn coca-cola. Jeg synes det er godt, i likhet med 98 % av befolkningen. Når du tilhører et bittelite mindretall så bør du ikke late som om det du sier er gyldig for andre enn deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som Heradon sier er det en grunn til at de fleste må lære seg å drikke øl, altså vende seg til smaken! Jeg liker ikke øl noe spesielt selv, og dermed føler jeg ikke noe behov for å drikke øl. Sommersbycider fungerer fett for meg, og det er da akkurat like mye alkoholprosent i cider som i vanlig øl. Øl er billigere, men jeg går etter smaken min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var denne postet her for å henge ut den anonyme posteren? Ser ikke helt poenget med tråden.

 

Han lurte på hva han skulle drikke på fest. Her får han svar. Og så er det noen som begynner å trolle med at "øl ikke er godt" og sånn.

Dersom du er klar over at smaken er som baken, så er din førstepost i tråden her like mye trolling.

 

Kunne du lenket til tråden det er hentet fra?

Lenke til kommentar

Dersom du er klar over at smaken er som baken, så er din førstepost i tråden her like mye trolling.

 

Kunne du lenket til tråden det er hentet fra?

 

Vet ikke hva som skjedde med åpningsinnlegget jeg. Borte ble det.

 

Det er ikke trolling å skrive at man blir kvalm av å drikke mer enn maks to flasker rusbrus på rad. Hvis ikke du har en mage av stål da.

Lenke til kommentar

Hvorfor spørre andre om hva man selv skal drikke?

 

Drit i hva alle andre syntes er godt, finn det du liker best selv og nyt det :)

 

Personlig elsker jeg skotsk single malt whisky, men dette er meg. Jeg har ingen interesse av å prakke dette på andre med mindre de syntes det smaker godt. Jeg skulle selvfølgelig ønske at de kunne opplevd de nydelige dråper slik jeg opplever de, men slik er desverre ikke verden.

 

Prøv deg frem og ikke press i deg drikke du ikke liker, det virker for meg meget meningsløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...