Gå til innhold

F1 2011 - generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Siden det ikke har dukket opp en eneste tråd om denne tittelen her, ei heller noen anmeldelse på gamer, lager jeg en tråd nå.:new_woot:

23.september slapp codemasters oppfølgeren til fjorårets spill, og forventningene har vært store for oss som spilte dette mye. Det skulle bli bedre fysikk, bedre grafikk, bedre lyd, impleteringen av KERS og DRS, forbedret værmotor og bedre AI. Her er to trailere til spillet;

http://www.youtube.com/watch?v=JoCRRdKWH1c

http://www.youtube.com/watch?v=Lq-SNB1Hwls&feature=related

Etter å ha spilt i noen uker nå, må man vel bare konstatere at spillet er stor forbedring fra i fjor. Racingen er meget bra!

Er det noen andre der ute som spiller dette? Jeg spiller sammen med et par andre på torsdager online (pc), og vi har noen virkelig morsomme løp. Hadde vært artig om flere hadde blitt med på dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke du i pc ligaen på ARL Daggy? Jeg er selv i "GP2" på xbox

Jo, det stemmer det.

Var med i sim ligaen. Var morro i begynnelsen, men vi ble færre og færre, så interessen dabbet av. Håpet på å starte en norsk liga, men ser ut som det blir vanskelig.

Hvor lenge har du vært med?

Lenke til kommentar

Jeg var med litt over halve sesong 2 og vant til slutt og kjører nå sesong 3. Jeg så på videoene til HerMcDerp og du lagga jo overalt på han sin skjerm.

Stemmer, det slet med det online. Etter formateringen av disken, løste deg seg.

Ikke værst med seier da! Du er kun på konsoll?

Kjørte inn til en sterk 6.plass på karrieren min i går. 1.sesong med Williams på ekspert, 50% løpsdistanse. Morro!

Lenke til kommentar

Jeg var med litt over halve sesong 2 og vant til slutt og kjører nå sesong 3. Jeg så på videoene til HerMcDerp og du lagga jo overalt på han sin skjerm.

Stemmer, det slet med det online. Etter formateringen av disken, løste deg seg.

Ikke værst med seier da! Du er kun på konsoll?

Kjørte inn til en sterk 6.plass på karrieren min i går. 1.sesong med Williams på ekspert, 50% løpsdistanse. Morro!

Ja, bare konsoll. Kom på 2. plass i første sesongen min på expert, men jeg gidder ikke mer fordi det er så sykt mye bugs!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...