multisync Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvolder på å male et rom, og lurer litt på hva jeg skal gjøre. Er det best å male ledningene eller ikke? Jeg tror det ser best ut om de er malt, men lurer samtidig på om malingen vil holde seg? Deksler osv. er selvfølgelig tatt av, og malt under. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 hvis det er snakk om vanlig hvit PR er det ikke noe problem å måle den og malingen holder seg vanligvis ganske fint på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Vanlig hvit strømledning som elektrikeren monterte èn dag før jeg skulle male rommet Da satser jeg på å male de, det er det enkleste også. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det går fint an å male de ja. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Allready done. Har siden jeg spurte spørsmålet, malt to vegger, tapetsert to vegger og lagt nytt gulv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 ledninger er jo laget av gummi som er et ganske fett materiale. ville tro det er en viss risiko for at den vil flasse men det vil vel tiden vise. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 PR har ytterkappe av forholdsvis stiv PVC. Så lenge man ikke er bortpå kabelen, vil det nok holde fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå