cenenzo Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 http://www.ebay.com/itm/Taylor-Gang-All-Star-Wiz-Khalifa-RETRO-T-Shirt-Hoodie-/150638668532?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&var=&hash=item68c80ae7f0 Skal bestille meg hettegenser men er veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille. Jeg er 1.73 høy, og veier 50 (altså en tynn person) , Jeg vil ha lengden til sånn ca ikke langt unna kneet, og litt slim (Skal kanskje passe til denim jakke/Skinnjakke) Hva slags størrelse anbefaler dere meg å bestille? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er det ikke noe sånt skjema du kan bruke får å måle kroppen din? Er ihvertfall et sånt man bruker når man bestiller fra Nelly.com, kan jo se der? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er skjema på chest og lenght inne på den siden, men jeg er ikke helt sikker. så bare lurte. vil helst ikke at armene skal være så svæære. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det beste er nok å gå etter det skjemaet. Bare mål og se, hvis du vil ha den litt større, kan du jo bare visuelt legge til noen cm og se hvordan det hadde blitt. Er det som er greia med å kjøpe klær på nett, man kan ikke prøve først. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 om jeg skal kanskje ha lengde på 76-78 cm? hvilken tror du jeg ksal ta? blir armene veldig store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå