xeye Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hadde samme problem me min første pc. Hadde jo ikkje peiling på nåkka egentlig. Men brukte vga kabeln som følte med å eneste plassen den passa va jo i hovedkortet. Derav inget bilde. Så du må være sikker på at du har dvi eller hdmi kabel fra skjermkortet te skjermen før å få bilde. Sia du ikkje ga noe info så veit æ ikkje om det hær hjelpe, å så lite som æ kan om data så e d hær d einaste æ kom å tenke på. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hadde samme problem me min første pc. Hadde jo ikkje peiling på nåkka egentlig. Men brukte vga kabeln som følte med å eneste plassen den passa va jo i hovedkortet. Derav inget bilde. Så du må være sikker på at du har dvi eller hdmi kabel fra skjermkortet te skjermen før å få bilde. Sia du ikkje ga noe info så veit æ ikkje om det hær hjelpe, å så lite som æ kan om data så e d hær d einaste æ kom å tenke på. Prøvde med hdmi i sted, men ikke noe forskjell. irriterende fordi jeg var så fornøyd med fremgangen. Noen andre som har noen forslag? Det som skjer, om jeg ikke var tydlig nok, er at skjermen ikke mottar noe signal fra pcn. Edit: Nå har den begynt med følgende, jeg starter den opp og etter et par sekunder så restarter den. Fortsatt ikke bilde. Edit 2: Fikset det. Det var at jeg satte rammen inn for svakt. Endret 27. oktober 2011 av Student of Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå