Guovssohas Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Har en ny pc kjøpt fra komplett, den har en AMD Phenom II 965BE. Stock vifta på denne bråker verre enn et jetfly under spilling, den vibrerer også fælt på de høyeste turtallene. Med andre ord uakseptabelt mye støy, så mye at det er komisk! Lurer på om Cooler Masteren er en bra oppgradering med tanke på støy å effektivitet? Skal ikke overklokke. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Den er veldig god til en billig penge. Vil tro at det er en av de mest populære tredjeparts-kjølerene der ute. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er anbefalt til alle 95 watt prosessorer ja. For 125 watt hvis du belaster maskinen tungt over lengere periode bør du ha litt luftig kabinett. Lenke til kommentar
Guovssohas Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Er anbefalt til alle 95 watt prosessorer ja. For 125 watt hvis du belaster maskinen tungt over lengere periode bør du ha litt luftig kabinett. Har en Cooler Master HAF 912 Midi, den har vel grei lufting? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det kabinettet burde kunne transportere varm luft ut ganske bra. Kjølern skal klare 125W prosessorer fint, bare du har nok vifter til og dytte kald luft inn og varm luft ut. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg har det lille fractal kabinettet, R3?? en vifte som suger inn og en som suger ut. Har en I7 [email protected] om dagen, et GTX560TI clocket til 900Mhz og en harddisk, er vel de som produserer mest varme i mitt kabinett. Når jeg spiller Metro 2033, BC2, BF3 og lignende så har jeg en max temp på rundt 64+- grader på den kjernen med høyest temperatur. Rundt 28 grader idle. Jeg er kjempefornøyd med den kjøleren, kjører den med 1 vifte og standard pasta. Edit: Kjører også viften i silent mode i bios, så bråker lite også. Endret 13. oktober 2011 av Hyd Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Den er helt sikkert bedre enn kjøleren som fulgte med, men hw var ikke helt fornøyd når de testet den. Link. Endret 13. oktober 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Har lett rundt og lest tester en stund og jeg kommer til å investere i en Xigmatek Gaia SD1283, 249 kr på cdon slik som det ser ut nå. Endret 14. oktober 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå