Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 heihei,, den stygge drivern fra ati gjør så skjemen min blir ordentlig treig,,, går det ann å degradere drivern tilbake sånn den var?? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Windows XP har vel en fin funksjon som heter rollback om du går på egenskapene til kortet ditt? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 stygg driver? treig? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 jeg lastet ned en driver fra ati,, og da jeg instalerete den blei skjemen sånn som den er før du har noen driver,, Windows XP har vel en fin funksjon som heter rollback om du går på egenskapene til kortet ditt? du bare tuller med meg vel?? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 stygg driver?treig? Er trynefaktor på skjermkort-driverne i disse dager vettu. Her må man frem med binærsminke og hexadesimal øyenskygge for å fikse problemene sine. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du bare tuller med meg vel?? Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 tror ikke jeg gidder å sjekke ut den rollback funksjonen nei,, Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 tror ikke jeg gidder å sjekke ut den rollback funksjonen nei,, Neivel, men hvorfor i helv* poster du her og ber om hjelp da? Rollback gjør jo akkurat det du spør om! Forresten så må du endre innstillingene igjen når du installerer nye drivere fordi den vanligvis settes til default oppløsning (800x600) og veldig lav oppdateringsfrekvens... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 okey,, da prøver jeg da,, Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 tror ikke jeg gidder å sjekke ut den rollback funksjonen nei,, Hehe, neivell da vet vi det. Har du prøvd å stille opp skjermstørelsen og fargedybden? Hva med å innstalere de driverene du hadde før? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Høyreklikk my computer/min datamaskin , properties/egenskaper , hardware/maskinvare - device manager/enhetsbehandling, finn skjermkortet ditt og høyreklikk for properties/egenskaper der også, velg Roll Back Driver/anerikkehvadetheterpånorsk. Så får du de gamle driverne. Ikke glem å ordne innstillingene igjen etterpå... Lykke til. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 hadde livet vært så bra at jeg hadde den drivern her,, ville jeg ikke lagd denne tråden,, har den ikke med meg,, er hos en venn å lan'r,, p: jeg finner ikke noe rollback funksjon,, kan du si meg om deter kødd eller ikke ?? hvis det ikke er det kan du gi meg en walktrough på hvor det er hen,, Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hadde livet vært så bra at jeg hadde den drivern her,, ville jeg ikke lagd denne tråden,,har den ikke med meg,, er hos en venn å lan'r,, p: jeg finner ikke noe rollback funksjon,, kan du si meg om deter kødd eller ikke ?? hvis det ikke er det kan du gi meg en walktrough på hvor det er hen,, Hvorfor gidder du i det hele tatt poste hvis du tror at jeg lurer deg trill rundt? Hvilke grunner skulle jeg ha til å lure deg trill rundt klokka 01.50 på søndags natt? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvilken rank har driveren nå og hva har du tenkt å degradere den til...? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Roll back er ikkje kødd! For trøtt til å skrive skikkeleg walktrough. System -> Maskinvare -Z dobbel klikk 3d kort -> driver ->Rollback Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Roll back er ikkje kødd! For trøtt til å skrive skikkeleg walktrough. System -> Maskinvare -Z dobbel klikk 3d kort -> driver ->Rollback Beat you to it, solly mækk! *peke på tidligere post* Lenke til kommentar
Logan Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 heihei,,den stygge drivern fra ati gjør så skjemen min blir ordentlig treig,,, går det ann å degradere drivern tilbake sånn den var?? Tror ikke det er drivern som er problemet. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ja men eg utførte oppdraget. Du gjore det før han spurde. Solly mækk Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvilken rank har driveren nå og hva har du tenkt å degradere den til...? gidder ikke å foreslå en løsning her. han kommer sikkert ikke til å prøve det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå