Gå til innhold

går det ann å degrader drivern??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke jeg gidder å sjekke ut den rollback funksjonen nei,,

Neivel, men hvorfor i helv* poster du her og ber om hjelp da? Rollback gjør jo akkurat det du spør om! :roll:

Forresten så må du endre innstillingene igjen når du installerer nye drivere fordi den vanligvis settes til default oppløsning (800x600) og veldig lav oppdateringsfrekvens...

Lenke til kommentar

Høyreklikk my computer/min datamaskin , properties/egenskaper , hardware/maskinvare - device manager/enhetsbehandling, finn skjermkortet ditt og høyreklikk for properties/egenskaper der også, velg Roll Back Driver/anerikkehvadetheterpånorsk. Så får du de gamle driverne. Ikke glem å ordne innstillingene igjen etterpå... Lykke til.

Lenke til kommentar

hadde livet vært så bra at jeg hadde den drivern her,, ville jeg ikke lagd denne tråden,,

har den ikke med meg,, er hos en venn å lan'r,,

p: jeg finner ikke noe rollback funksjon,, kan du si meg om deter kødd eller ikke ?? hvis det ikke er det kan du gi meg en walktrough på hvor det er hen,,

Lenke til kommentar
hadde livet vært så bra at jeg hadde den drivern her,, ville jeg ikke lagd denne tråden,,

har den ikke med meg,, er hos en venn å lan'r,,

p: jeg finner ikke noe rollback funksjon,, kan du si meg om deter kødd eller ikke ?? hvis det ikke er det kan du gi meg en walktrough på hvor det er hen,,

Hvorfor gidder du i det hele tatt poste hvis du tror at jeg lurer deg trill rundt? Hvilke grunner skulle jeg ha til å lure deg trill rundt klokka 01.50 på søndags natt? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...