_Brukernavn_ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 EDIT: glemte og legge til at H3 finnes med et tileg som heter wake of gods (WoG) som gjör det utrolig bra! Det må nevnes at dette er en fan made mod, ikke en offisiell tilleggspakke. Forresten er det også kommet ut en veldig bra mod til H5 med en meget forbedret AI. Det kan vise seg å bli spennende dersom H6 ikke klarer å holde seg med tiden... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) 4ern var jo en annen type spill. Du kunne splitte hærer i det uendelige for å utforske "risikofritt" for så å bevege heltene etterpå. Mye bra med 4ern men fokuset på selve heltene ble svakere og de av oss som hadde spillt H2 og H3 mye synes ikke det passet i serien enkelt og greit. takk, alt du sier er så bra formulert og uttrykkt som det kan forbli Du mener vel kanskje "de fleste av oss som har spilt H2 og H3 mye". Jeg må faktisk si meg litt uenig i at fokuset på heltene var nedprioritert, jeg synes nemlig det motsatte. Ettersom man nå kunne bruke de direkte i kamp (noe jeg likte), måtte man også fokusere mye mer på slagstyrken og utviklingen til helten - og taktisk måtte man også forsvare dem i mye større grad enn at de bare var en trygg statue på hver side av slagmarken. lategame h3 og h2= helten har ALT å si, ettersom attack og defense er direkte modifikasjoner av unitsene dine med mindre du har en general eller en lord i h4 betyr har frykteli lite lategame du kan kanskje mene han har litt mer å si early game, men å si at det er mer fokus blir bare for dumt i h4 lategame betyr heroen frykteli lite, d beste du kan ha må jo være high-level lords, pga nobility, disse type heroene må jo ha mining etc, som gjør dem frykteli lite effektive til noe annet enn å overleve i kamper... (ettersom du naturligvis tar defensive traits i tillegg) i tillegg sier du d var mer fokus på editing av heros i h4? LATTERLI, om du gikk for combat f.eks var d umulig å multi-tre'e, pga du måtte jo ha 2 andre tree's opp for å få combaten opp, å lage en battle-mage med nobility var for eksempell komplett umulig i h4... Endret 17. oktober 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 4ern var jo en annen type spill. Du kunne splitte hærer i det uendelige for å utforske "risikofritt" for så å bevege heltene etterpå. Mye bra med 4ern men fokuset på selve heltene ble svakere og de av oss som hadde spillt H2 og H3 mye synes ikke det passet i serien enkelt og greit. takk, alt du sier er så bra formulert og uttrykkt som det kan forbli Du mener vel kanskje "de fleste av oss som har spilt H2 og H3 mye". Jeg må faktisk si meg litt uenig i at fokuset på heltene var nedprioritert, jeg synes nemlig det motsatte. Ettersom man nå kunne bruke de direkte i kamp (noe jeg likte), måtte man også fokusere mye mer på slagstyrken og utviklingen til helten - og taktisk måtte man også forsvare dem i mye større grad enn at de bare var en trygg statue på hver side av slagmarken. lategame h3 og h2= helten har ALT å si, ettersom attack og defense er direkte modifikasjoner av unitsene dine med mindre du har en general eller en lord i h4 betyr har frykteli lite lategame du kan kanskje mene han har litt mer å si early game, men å si at det er mer fokus blir bare for dumt i h4 lategame betyr heroen frykteli lite, d beste du kan ha må jo være high-level lords, pga nobility, disse type heroene må jo ha mining etc, som gjør dem frykteli lite effektive til noe annet enn å overleve i kamper... (ettersom du naturligvis tar defensive traits i tillegg) i tillegg sier du d var mer fokus på editing av heros i h4? LATTERLI, om du gikk for combat f.eks var d umulig å multi-tre'e, pga du måtte jo ha 2 andre tree's opp for å få combaten opp, å lage en battle-mage med nobility var for eksempell komplett umulig i h4... Sorry men, i H4 betyr helten alt. Du skal blande 2 klasser for å gi helten en helt my spesialisering. Alle levelups vil gi helten mere sannsynlighet for å avansere innen spesialiseringen. 2 Levels i Tactics + 2 levels i Nature Magic vil gjøre helten om til en Warden. Warden: gives all friendly creatures +10% to their Melee and Ranged Defence Evt. 2 levels i 3 forskjellige magi classer = Archmage: +20% to all spell effects. Det optimale er å ha 2 helter per Hær. En som er fokusert på magi og en som er general. Jeg liker Field Marshalls, sterk buff til hæren + mye i map movement. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette spillet har noe av den flaueste voice actingen jeg har hørt..bra de kan mutes Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette spillet har noe av den flaueste voice actingen jeg har hørt..bra de kan mutes Da har du ikke spilt H5 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Har en oppdatering angående H6: Ubisoft har tatt seg den friheten at de krever konstant kobling mellom deres server og din PC for at du får lov til å spille. Kjempefestlig nå som siden deres er nede. Jeg får altså ikke spillt fordi sotsabbene på Ubi ikke greier å holde siden sin online, herlig Du kan starte nye hotseat kamper og single player, men alle campaign saver du har ligger lagret på nett og er dermed utilgjengelig. Forøvrig: Jeg får opp en feilmelding som sier at Uplay ikke er tilgjengelig for øyeblikket, og at hvis jeg har noen spørsmål er det bare å gå til ubisoft support sin side, som selvfølgelig er nede med resten av shaiten EDIT: Og der ser det ut som vi er oppe igjen. Endret 24. oktober 2011 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Det gjør heldigvis ikke noe for min del. Jeg har vært konstant online med ADSL siden 2002 Men hvis Uplay bestemmer seg for å være nede sliter man jo, da. Men ja, det er litt kjipt at dynasty artifacts bare blir disablet hvis man spiller i Offline Mode. Så langt har jeg ikke merket noe til det, da. Det er vel alltid noen andre våpen eller ting som er like bra eller bedre enn dynasty greiene uansett. Det fucka hvertfall opp for crackerne, det eneste cracket som er kommet er til offline mode i 1.1. Og da blir jo dynasty tingene man får i 2. tutorial mission deaktiverte. Så sånn sett har de jo "vunnet" foreløpig. 1.0 cracket hadde en fungerende online mode helt til ubisoft oppdaterte launcheren. Jeg prøvde den cracka versjonen først, ble forbanna over at jeg bare kunne være offline mode, og kjøpte spillet tvert. Endret 24. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da har jo Ubisoft lykkes i sin oppgave med å tilby "goder" ved å være tilkoblet, i stedet for en vanlig DRM som krever konstant tilkobling. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Problemet er at serverne ikke er stabile. Flere ganger har jeg opplevd å bare bli kastet ut til main menu fordi jeg fikk "connection lost". De burde ha større smidighet her. Heldigvis autolagrer spillet hver tur, men likevel. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette spillet har noe av den flaueste voice actingen jeg har hørt..bra de kan mutes Da har du ikke spilt H5 Eller Spellforce..... http://www.youtube.com/watch?v=c7uQzIgfSpk Spol fram til 1 minutt Eneset som taper på det konstant online opplegget er forøvrig spillerne. Jo mer innhold som låses til sentrale servere, jo mindre eier du spillet ditt. Hva skjer om 10-20 år når du har lyst til å spille igjen? Akkurat som Ubisoft gidder å "støtte" (Haha, Ubisoft og støtte i samme setning...) et spill så lenge. Da blir spillet ubrukelig, med mindre GoG kommer og redder deg. Hvis de bare låser uber items eller lignende så er det jo ikke så ille, men det spiller vel strengt tatt bare noen rolle for de som ikke vil ha en utfordring. Tenk hvis slutten av en Blueray-film du kjøper må streames fra en server, eller halparten av sangene på en CD. Skjønner ikke at noen seriøst er så hjernevaska at de faktisk støtter utgivere i slike påfunn. Om de gjør sånn burde de gitt oss spillet gratis, eller latt oss leie det til småpenger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Spellforce ja..det var spillet som averterte med dame med store pupper på alle coverene og reklame i blader, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå