EmmJay Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg skal gi meg, bare én runde til. Les hele saken Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Spilte litt av femmeren, men for min del gir det meg nesten like mye glede å dra opp Heroes III som å spille en oppfølger. FÅr se om jeg prøver ut VI. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 første heroes spillet jeg kjøper siden heroes 3. liker det nye skills-systemet, og at man kan endre faction på byene man tar over er genialt. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nesten litt synd at Heroes III er bedre, hadde inderlig håpt at nummer VI skulle sparke godt fra seg. Har allerede kjøpt dette, la det inn som preorder så snart det var mulig. Så skal nok kose meg litt alikavel. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gleder meg godt til dette! Blir nok mye gaming i morgen ettersom jeg da ikke har prøver på en stund Heroes spill har dessuten en tendens til å bli mye bedre etterhvert, noe jeg tror også vil skje med dette. Nye raser, oppgradert town screen mm.. Men gleder meg uansett til i morgen! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ikke noe morsomt uten Tower...jeg trenger mine golem! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Dette var en meget svak anmeldelse. Sniktitten gikk jo dobbelt så mye i dybden! Spillet er for lite nyskapende? Det som går igjen i de fleste tilbakemeldinger fra betaen er at de har prøvd å forandre alt for mye på en gang! For å ta noen eksempler på ting som totalt forandrer spilldynamikken (utenom de store endringene som er nevnt i artikkelen): - Creature pool: Alle "monsterne" er tilgjengelige i alle byer --> Ingen logistikk på forlytning av monstre, mindre farlig å la en by stå ubebodd. - Town portal: Alle byer kan nå bygge en town portal (ala Inferno i H3), samtidig som heltene kan teleportere seg til nærmeste by --> Helten kan gå hvor som helt, for så å kunne forsvare hvilken som helst by neste dag! - Ingen bygningskrav: Du kan nå bygge capitol på dag 3 --> Byene er nærmest helt like, uten noen utfordringer ved utbyggingen av byen. - Creature tier: "Monsterne" er ikke lenger level 1-7, men i klasse 1, 2 eller 3 --> Creeping er MYE enklere enn det noen gang har vært, cores dominerer spillet. - Resurrection: Healing gjenoppliver nå monstre og er tilgjengelig helt fra begynnelsen --> Igjen blir creeping lettere, men kampene er også mye mer langvarige. - Reputation: Blood & Tears --> Hvordan du spiller avgjør hvilke egenskaper/spells som blir sterke. - Might & Magic: Både forskjellige heltetyper, men også monstrenes angrep og forsvar beregnes ut fra forskjellige kriterier enn før --> Ikke bare vil maigc være kraftigere hos en magic hero, men også magic creatures vil være sterkere. I tillegg har du større endringer som redusert tilfeldighet og forvaltning. Det er nærmere et RPG med krigføring enn et spill som handler om å forvalte et rike bestående av byer, helter og monster. Endret 12. oktober 2011 av -=PRO=- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har lyst på dette spillet. Bare synd det ikke er mulig å kjøpe det. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husker de gamle spillene jeg, der helten mistet helse og kunne dø på rutenettet, og ikke bare vente på sidelinjen. Og at man ikke kan se byen i sin store prakt er også dumt. Skulle ønske de kunne kombinere det nye skillsystemet, B & T, og alle de andre tingene med Heroes III. Med mega bra grafikk. Det er ihvertfall det jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 heroes 2 var noe jeg likte svært godt (prøvde aldri heros 1) så spilte jeg heros 3, et fantastisk godt laget spill så spilte jeg heros 4... nytt, nokså originalt... men eplet falt langt ifra stammen, og det var ikke et typisk spill man kunne sitte og spille lenge på for min del. så kom heros 5... de prøvde å gå tilbake til røttene, personlig foretrekker jeg fortsatt heros 3 noe grasalt. nå som heros 6 kommer ut tror jeg ikke jeg gidder prøve det engang, ettersom det virker som de ikke har evnen til å lage noe bedre enn h3 uansett. er også en gigantisk fan av might&magic serien hele veien fra 6->8 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heroes 4 var ok, men passet ikke inn i serien. Heroes 3 har den lille sjarmen som ikke helt kan forklares. Det er noe med å ta noen øl, høre musikk og spille "noen turns" med gode venner. Håper H6 kan overta, men er litt bekymret fordi alle starter med så mye movement at kartene blir litt små. Store kart har en evne til å gi spillere en sjanse til å hente seg inn om de kommer litt bakpå. Med mindre kart blir det fort "New game! Jeg er ****a!". Virker som om H6 er mer duell, 1v1 eller team vs. team orientert. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husker de gamle spillene jeg, der helten mistet helse og kunne dø på rutenettet, og ikke bare vente på sidelinjen. Det er kun H4 som gikk i den retningen, og det er en av grunnene til at det ikke ble så godt mottatt av fansen. Håper H6 kan overta, men er litt bekymret fordi alle starter med så mye movement at kartene blir litt små. Store kart har en evne til å gi spillere en sjanse til å hente seg inn om de kommer litt bakpå. Med mindre kart blir det fort "New game! Jeg er ****a!". Virker som om H6 er mer duell, 1v1 eller team vs. team orientert. H6 har de største kartene i serien siden H3. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husker de gamle spillene jeg, der helten mistet helse og kunne dø på rutenettet, og ikke bare vente på sidelinjen. H6 har de største kartene i serien siden H3. Heltene kan også bevege seg veldig langt ... det gjør kartene effektivt mindre. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 syns dem kunne lagt in en "advance game mode" så du kunne velge "modes" (som det da blir)fra HELE serien, så folk kan "forme" hvordan ting genereres osv (nå vet ikke jeg om det er det, men fordi det ikke er nevnt noen steder vil jeg anta at det ikke er det) dette... ville også sett igjen de gamle borgene der dem er 100% kopier, eventuelt at du kan velge mellom ny og gammel grafikk. bare fordi det ikke burde være alt for vanskelig og legge inn, og jeg tror alle hadde tatt en game med det! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ikke noe morsomt uten Tower...jeg trenger mine golem! Du er den første jeg noen gang har hørt om som tydeligvis liker golems. Selv synes jeg dem er , har ikke greid å finne en god måte å bruke dem på. Eneste de fungerer til er jo som skjold for archere evt rydde bort ting som har kommet seg fram til archers, og det kan andre units like godt. Hvis du har noen lure triks med golems må du gjerne dele Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gleder meg til dette ramler i postkassen. Har spilt demoen, og selv om spillet ikke er perfekt, så blir jeg nok å kose meg en god del timer med dette uansett. Jeg forventer ikke et spill som skal klare å overgå Heroes 3, og tror aldri det kommer til å skje. Likevel, alltid morsomt med nytt HoMM spill. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke noe morsomt uten Tower...jeg trenger mine golem! Du er den første jeg noen gang har hørt om som tydeligvis liker golems. Selv synes jeg dem er , har ikke greid å finne en god måte å bruke dem på. Eneste de fungerer til er jo som skjold for archere evt rydde bort ting som har kommet seg fram til archers, og det kan andre units like godt. Hvis du har noen lure triks med golems må du gjerne dele Golems er for treige for en mobil hær og man må parkere dem etterhvert, men svært gode i forsvar. Spiller du Solmyr kan du også bruke dem for å absorbere litt chain lightning i starten (de tar mye mindre damage fra spells). Master Gremlins + Iron Golems er ekstremt effektive hærer i forhold til kostnad og technivå og gjør at en smart Tower spiller kan få en knallstart. Senere i spillet er golems gode forsvarsenheter så lenge du har mange nok. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen som vet forskjellen på vanlig utgave og Limited Edition? Ser det kun er Elkjøp/Lefdal som har limited, men dette er kanskje bare noe Elkjøp har kalt spillet? Slik at det er enten vanlig eller Collectors Edition? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 syns dem kunne lagt in en "advance game mode" så du kunne velge "modes" (som det da blir)fra HELE serien, så folk kan "forme" hvordan ting genereres osv (nå vet ikke jeg om det er det, men fordi det ikke er nevnt noen steder vil jeg anta at det ikke er det) dette... ville også sett igjen de gamle borgene der dem er 100% kopier, eventuelt at du kan velge mellom ny og gammel grafikk. bare fordi det ikke burde være alt for vanskelig og legge inn, og jeg tror alle hadde tatt en game med det! Grafikk er over 50% av budsjettet for H6, så jeg tror det blir alt for mye å forlange en grafisk oppdatering av alle tidligere utgaver av spillet. Men det er mulig å skru av kontrollpunktene for eksempel, for et mer klassisk kart. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hm, nja, jeg er i tvil om MMH:VI, skal prøve det når anledningen byr seg, men har lite forhåpninger. Men Heroes 3 er og blir en ener for min del. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå