Harald Gjerholm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det lille båthuset Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nede ved Randsfjorden ligger dette gamle båthuset som tilhørte direktørboligen på Hadeland Glassverk-nå Thorbjørnrud Hotel. Bildetr der tatt 23/12-2007. Ikke mye snø det året. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette falt jeg for. Et meget godt komp med fine toner mellom det kalde og varme. Flott stemning du formidler her Harald. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fin stemning med den første snøen mot det gule gresset. På grensa til utbrenthet i en del snøområder, men alt i alt et flott bilde dette. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Full vinter hos deg - god komp og god skarphet, et bilde jeg likte godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Et veldig godt bilde Flott komp og perfekte fargetoner Litt for mørkt i enkelte av skyggepartiene, men ellers veldig bra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bra igjen! Liker frost/snøbildene dine. Malerisk, og god komp! ! Noe utbrent på snøen dog! 4'er for dette! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette falt virkelig i smak Liker fargetonene meget stemningsfullt bilde Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Flott motiv!, god stemning, skarpt og fine farger. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fine farvekombinationer i dit tidlig vinterbillede. Gode elementer du har med i billedet. Kompositionen med vejen der løber indover blev lidt midtstilt og forstyrrer kompositionen lidt. Kunne foreslå en beskæring som herunder i mit eksempel som jeg tillod mig at lave: Fint og meget seværdigt billede. 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Flott stemning her ,men jeg ville fore trukket ett kraftig kutt på venstre side. Helt ok med veien midtstillt på dette motivet. Kanskje lettet opp litt på det mørke huset. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Et nydelig bilde. Stemningen i det gjør det spesielt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg