larsr Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvor er den store bærbar grafikk testen?? Hva er den beste løsningen? (mht 2D, 3D, strømforbruk, pris, TV ut, to skjerm og divdiv.) ATI, NVidia eller integrerte chipset løsninger. Kan noen gi meg en link? Eller hvis dere har noen meninger... Nlightnme!! ---LaRS Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har Whitebox cl50 med mobility radeon 9000. Det er for tiden den beste løsningen. Integrerte løsninger som Intel Extreme Graphics og SiS 650 gir omkrink 2000 3DMarks2001, mens jeg har fått 7193 på min. Batteriet mitt holdt i fire timer mens jeg installerte programmer, og kjørte 3dmark2001, så jeg regner med at det holder omkring fem timer i Office til skolegreier. Mobility Radeon 9000 fungerer utmerket med extended desktop og tv-ut, og det er ingen funksjoner jeg kan tenke på som denne løsningen ikke har. Mobility Radeon 9000 og Geforce FX Go4200 (tror jeg det er som er nvidias bidrag) er veldig like, og jeg har sett forskjellige tester, og forskjellige konklusjoner på hva som er best. Tror det er ett fett. Mobility Radeon 9600 og GeForce FX Go5600 tar over for disse løsningene om ikke så altfor lenge, og da vil de overta kronen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå