Vassre Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Noen som vet hvordan en kan sette opp automatisk fraværsmelding fra en e-post gruppe. Som for eksempel post@ gruppe? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, det gjøres i e-postserveren din/deres. Lenke til kommentar
Vassre Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Vet du hvor det gjøres. Under hvilke innstillinger? Har leitet og testet litt, men får ikke fraværsmelding selv om jeg har satt det opp. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eg ser at poenget mitt ikke ble tatt. Det er ingen her som er synske. Eg er i det minste ikke det. Så om du skal ha hjelp må du komme med så mye informasjon som mulig, og som et minimum må du fortelle oss hvilken programvare du bruker på server og på klienten. Så om du ikke vil komme med mer info så må du nesten ringe snåsamannen. Eg vet dog ikke hvilke IT-kunnskaper Joralf besitter. 1 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Enig med nomore, du kan kjøre sikkert 20 forskjellige mailsystemer, exchange, postfix, OSX lion server, IBM Lotus Domino etc. etc. Hvilken mailserver kjører du? Det er det første spørsmålet som må besvares før vi kan hjelpe deg. Annet enn det så regner jeg med du kjører Exchange, men hvilken versjon? 2003, 2007 eller 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå