spamex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei Jeg ble VAC banna på CSS for 1-2 år siden, prøvde en hack mot botter og ble banna. Jeg vurderer å kjøpe spillet igjen. Men det er 2 ting jeg lurer på. 1: Kan jeg kjøpe spillet på nytt på brukeren min og ikke være VAC banna eller må jeg lage ny bruker? 2: Hvor vil det bli billigst å kjøpe spillet? Takk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Brukeren er banned. Lag ny bruker. G2play er sikkert blant de billigste. D2drive kanskje. Ellers får du det for rundt 100-lappen fra Play, og rundt 150 direkte fra Steam. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Brukeren er banned. Lag ny bruker. G2play er sikkert blant de billigste. D2drive kanskje. Ellers får du det for rundt 100-lappen fra Play, og rundt 150 direkte fra Steam. Ok, det var kjedelig at jeg må lage ny bruker Har alle andre spill på pcen på den steam brukeren. Skal se på de sidene takk for hjelpen Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke bruk "100% UNDETECTED MULTI-HACK AIMBOT" ting.... Når skal folk lære... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du har vært på en VAC-secure server, som har oppdaget hacken din. Valve banner ikke (registrerer heller ikke) om du bruker juks eller ikke mot bots eller på LAN/Offline mode. Kun på online-servere som har VAC aktivert. Om det er fordi du "glemte" deg eller andre grunner er ikke viktig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå