OHJohansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 VIDEO; Bli med inn i skandinavias nyeste produksjonsbuss. Slik ble landskampen produsert i 3D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Grafikkselskapet heter Vizrt, ikke Virzt Ellers skjønner jeg ikke poenget med 3D-liveproduksjon. 3D er etter min mening en dårlig forbrukerteknologi som det ikke er vits i å investere i enda. Når man begynner å få til hologram og lignende, da snakker vi. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 3D i dag har kommet seg utrolig mye, jeg har fått en demonstrasjon på 3D på noen modeller fra Panasonic. Plasma 3D er vanvittig bra, og det kommer mange modeller i nermeste fremtid som er veldig overbevisende. Lenke til kommentar
dagtveit Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takker meg til ett vanlig 2d bilde i skikkelig hd. når du ser 3d så består jo bilde rett og slett av halvparten så mye pixler og det er bare nødt til og være dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå