hotland Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei. Vurderer å kjøpe Rage eller Dark Souls, men sliter med å velge hvilket jeg vil ha! Noen som har testet et eller begge og kan si litt hva di mener om spillene? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dark Souls er et spill for folk med god tålmodighet! Uansett hvor god du er i andre spill, så blir Dark Souls å gi deg problemer. Jeg har Dark Souls og må si at det er et spill du burde kjøpe. Om du ikke kjøper det nå, i alle fall kjøp det senere. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 vent en måned eller to så kan du kjøpe begge for 400 kr Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) vent en måned eller to så kan du kjøpe begge for 400 kr Game selger Dark Souls for 429 + Gratis frakt. Og 399 for Rage (konsoll). Endret 12. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Han mener nok at du får begge to til en samlet pris av 400 spenn. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 oh, ja kanskje det men tror man må vente litt lenger for å få begge til 400kr. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Ikke hvis du kjøper fra England. Prisene faller kjapt under 200 der. F.eks. så koster Deus Ex 140 kr nå, etter bare litt over én måned. Endret 12. oktober 2011 av formkake Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nå ja, en måned og 2.5 uker. En viss forskjell Er uansett poengløst å si "vent så får du kjøpt begge til samme pris". Det kan du si om ALT. Etterspørselen etter gamle spill er ikke den samme som nye, men vil du ha noe NÅ kan du ikke tenke sånn. 1 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Dark Souls er et spill for folk med god tålmodighet! Uansett hvor god du er i andre spill, så blir Dark Souls å gi deg problemer. Jeg har Dark Souls og må si at det er et spill du burde kjøpe. Om du ikke kjøper det nå, i alle fall kjøp det senere. I rage må man vente på at texturene skal lastes... Kanskje ikke lenge på x360, da de bruker helt jævlige texturer, men må vente litt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Raaaaaage styr unnda det andre Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 To vidt forskjellige spill, men JEG kommer til å gå for Dark Souls. Det lille jeg har spilt av forgjengeren, Demon's Souls, digget jeg. Lenke til kommentar
Mayster Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg har begge to og vil anbefale Dark Souls. Rage gir deg vel rundt 8-10 timer spilling, mens Dark Souls kan nærme seg godt over 100 timer. Noe av dette skyldes riktignok at du kommer til å dø. Mye og brutalt. Jeg er ikke noen utpreget rollespill-type og synes DaS var utrolig vanskelig i starten, men når man har lært mekanismene (og at man MÅ bruke skjold) så er det ett av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Andre spill blekner i forhold til dette mesterverket. Det er mange år siden jeg har hatt den gode gaming-følelsen jeg får når jeg spiller Dark Souls! Endret 13. oktober 2011 av Mayster Lenke til kommentar
hotland Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Har bestillt Dark Souls nå. Har sett på en del reviews å lest litt hva folk mener om begge spillene, og tror Dark Souls vil passe meg ganske bra! Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Denne tråden minner forresten veldig om WINNER: DARK SOULS Endret 13. oktober 2011 av formkake Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 100 timer med død mot 12-15 timers med god gameplay : tar glatt 12 gode timer Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 samco, Dark Souls blir for vanskelig for deg Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har ingen problemer med at teksturer lastes inn på Rage på x360. Det er mye verre i Gears of War, f.eks. Rage er utvilsomt det peneste spillet som finnes på x360, og gameplay er også tipp topp. hurra til iD for at de satser på kvalitet og ikke bare kvantitet. Men nå vil jeg ha nye konsoller, for bedre enn dette blir det ikke. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hahaha, "utvilsomt det peneste spillet på xbox 360". Jaja det er jo lov å tro hva man vil. Uansett når det kommer til valget, det kommer nok til hva slags gamer du er. For meg så er det åpenbare valget Dark Souls. Hovedsakelig fordi Rage er kun ett nytt skytespill som har integrert forskjellige komponenter på nye måter men det er ikke ett av de spillene som man virkelig burde ha spilt når det kommer til stykke. Dark Souls der i mot er noe som de burde ha lagd for lengst. Endelig et vansklig spill i disse tider hvor de fleste spill er en cakewalk. Det alene er jo noe som gir det ett forsprang så kan man jo legge til boss kamper, gameplay og oldschool feelingen så tror jeg det ikke er så vansklig å se hvilket spill som skinner klarest. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Om jeg først skulle velge mellom to spill så hadde jeg kanskje ikke satt Dark souls og Rage opp mot hverandre. De er så forskjellige som overhodet mulig. Selv har jeg kjøpt begge to av den enkle grunn at jeg tar noen pauser fra Dark souls og da er det godt å slappe av med Rage sitt enkle, men underholdende gameplay. I mine øyne er begge spillene svært gode, men de underholder på svært forskjellige måter. Jeg ville nok kjøpt Dark souls først og så ventet noen uker på at play.com el kjører Rage ut på tilbud til under 200,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå