Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Klanen min skal (endelig) få ny logo. Vi har laget et utkast, men trenger hjelp til å fintegne det på PC. Så er det noen med tegnebrett og gode tegneferdigheter som kan hjelpe oss? Betaler en øl eller to eller tre Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei! Klanen min skal (endelig) få ny logo. Vi har laget et utkast, men trenger hjelp til å fintegne det på PC. Så er det noen med tegnebrett og gode tegneferdigheter som kan hjelpe oss? Betaler en øl eller to eller tre Jeg mener å ha lest et sted at alkohol som betalingsmiddel er ulovlig. Endret 12. oktober 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Øl kan være alkoholfritt, smarten Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Øl kan være alkoholfritt, smarten Da er betalinga rundt 10 - 15 kr ... jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå