Getingar Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 En kvinna som ej är jungfru när hon tages till brudsäng är en horkona, enligt min mening. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jomfruer er oppskrytt! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så lenge hun vil ligge med meg kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun har type, er jomfru eller blitt misbrukt da hun var yngre for den del. 4 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Meh, finnes viktigere ting i livet å være mer opptatt av enn om ei jente er jomfru eller ikke. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Som fitte ? F.eks det ja. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Irrelevant om hun har hatt seg før eller ikke. Tenker egentlig bare at mange gutter ville sett på det som smigrende å bli valgt som hennes første. Sjansen er stor for at hun har "spart" seg, eller i alle fall at hennes første gang betyr noe "mer" for henne. Slik er det nok for veldig mange. Tviler på at det fins særlig mange som virkelig foretrekker det ene fremfor det andre, til det punktet hvor de ville avvist noen over det. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så lenge hun vil ligge med meg kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun har type, er jomfru eller blitt misbrukt da hun var yngre for den del. Om ei dame har type så synes jeg man skal ligge unna, hater folk som driver og ødelegger forhold på den måten. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mulig eg er kynisk, men om han eller hun har partner er meg revnende likegyldig. Det er da åpenbart noe galt i det forholdet og om det ikke blir meg så blir det noen andre. For å si det på en annen måte, eg spør ikke. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Om ei dame har type så synes jeg man skal ligge unna, hater folk som driver og ødelegger forhold på den måten. Nesten pluss om hun har type fordi da vet jeg hun ikke forventer noe mer men er hun sammen med en kompis dytter jeg hun (somregel) unna. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Irrelevant om hun har hatt seg før eller ikke. Tenker egentlig bare at mange gutter ville sett på det som smigrende å bli valgt som hennes første. Sjansen er stor for at hun har "spart" seg, eller i alle fall at hennes første gang betyr noe "mer" for henne. Slik er det nok for veldig mange. Tviler på at det fins særlig mange som virkelig foretrekker det ene fremfor det andre, til det punktet hvor de ville avvist noen over det. Hvis du er hennes første vet hun ikke hva hun går glipp av ved å ikke ha seg med andre Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hehe, sant nok. Men hun må jo begynne en plass. Og om jeg er så dårlig i sengen som du tydeligvis har inntrykk av(?), er det jo bare én vei å gå for henne hva seksuelle opplevelser gjelder; oppover ^^, 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jomfru er digg, som oftest trangere. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er bare å snu hvilken som helst dame det, så slipper du å lete etter jomfruer. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jomfru er digg, som oftest trangere. Du burde ikke si sånt med mindre du vil det skal tolkes som at tissen din er liten. Trangt er som regel ikke noe særlig behaglig 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jomfru er digg, som oftest trangere. Du burde ikke si sånt med mindre du vil det skal tolkes som at tissen din er liten. Trangt er som regel ikke noe særlig behaglig Trangt og trangt da, men skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg får bare inn tuppen på fingeren min, er det normalt? Er det for trangt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eller for kort finger. 1 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Eller for kort finger. xD Nei...... Hehe-Er jomfru :] Men har litt lengre fingrer en normalt jeg :] bare at.... Vel ja :S Jeg får ikke til og få den lengre inni fordi det er trangt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er du våt nok når du gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg