Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryr gutter seg om Jomfruer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irrelevant om hun har hatt seg før eller ikke. Tenker egentlig bare at mange gutter ville sett på det som smigrende å bli valgt som hennes første. Sjansen er stor for at hun har "spart" seg, eller i alle fall at hennes første gang betyr noe "mer" for henne. Slik er det nok for veldig mange. Tviler på at det fins særlig mange som virkelig foretrekker det ene fremfor det andre, til det punktet hvor de ville avvist noen over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge hun vil ligge med meg kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun har type, er jomfru eller blitt misbrukt da hun var yngre for den del.

Om ei dame har type så synes jeg man skal ligge unna, hater folk som driver og ødelegger forhold på den måten.

Lenke til kommentar

Irrelevant om hun har hatt seg før eller ikke. Tenker egentlig bare at mange gutter ville sett på det som smigrende å bli valgt som hennes første. Sjansen er stor for at hun har "spart" seg, eller i alle fall at hennes første gang betyr noe "mer" for henne. Slik er det nok for veldig mange. Tviler på at det fins særlig mange som virkelig foretrekker det ene fremfor det andre, til det punktet hvor de ville avvist noen over det.

Hvis du er hennes første vet hun ikke hva hun går glipp av ved å ikke ha seg med andre :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...