Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryr gutter seg om Jomfruer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jomfrudom har vel egentlig mye med religion å gjøre.

Sterkt troende religiøse fra jødedom, kristendom og islam vil vel gjerne helst se at du er jomfru.

"Se" blir litt feil, fordi ikke engang eksperter kan fortelle om en jente er jomfru eller ikke;

Det er praktisk talt umulig, fordi det ikke finnes en jomfruhinne, bare en bløt slimhinne som er unik for hver jente og som ikke nødvendigvis blør når man har samleie for første gang.

Men de fleste rasjonelle tenkende mennesker vil vel gjerne ha en partner som har hatt sex før, slik at vedkommende ikke begynner å lure på hvordan det ville vært å hatt sex med noen andre -- siden de ikke vet det fra før og ikke kan sammenligne.

Lenke til kommentar

En jomfru er bra på to måter, du får ei ren jente (ren som i ren ja), det negative er at når hun får litt erfaring med deg så vet du at du må slippe henne før eller siden, ei jente som bare har hatt en gutt er jo av definisjon uungåelig. Man vil jo utforske mer av verden. Så noe stabilt forhold over lengre tid er usannsynlig.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, men liker tanken på og være den første og ikke bare 1 av 100. Da blir det litt mer spesielt. Og jeg er heller ikke den typen som bare har sex for og ha sex, jeg ser på det som en mer spesiell ting man deler med kjæresten og ikke bare en helt tilfeldig jente man møtte på byen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk må slutte å tenkte "den beste hun har hatt". Face it, du vet ikke hvem hun har vært med før, og du har ingen kontroll over hvem hun skal være med etter det. Har man hatt 20 sexpartnere så er det usannsynlig å tro at det har vært stadig bedre for hver gang.

Jo før man får bakkekontakt jo tidligere kan man konsentrere seg om å ha det godt der og da. Er du selvsikker, oppmerksom og selvbevisst så vil dere i det minste dele et godt samleie.

Endret av nomore
  • Liker 2
Lenke til kommentar

nomore, her er jeg helt enig med deg! Dog vet jeg at mange ikke tenker slik som deg og fort kan få prestasjonsangst (slik jeg skrev ovenfor). Alt dette kommer selvfølgelig an på om man selv er jomfru. For en person som har hatt flere sexpartnere vil det være mye lettere å ligge med en annen som har har hatt flere sexpartnere enn for en som er jomfru.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...