€uropa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Se bilde Endret 13. oktober 2011 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jomfrudom har vel egentlig mye med religion å gjøre. Sterkt troende religiøse fra jødedom, kristendom og islam vil vel gjerne helst se at du er jomfru. "Se" blir litt feil, fordi ikke engang eksperter kan fortelle om en jente er jomfru eller ikke; Det er praktisk talt umulig, fordi det ikke finnes en jomfruhinne, bare en bløt slimhinne som er unik for hver jente og som ikke nødvendigvis blør når man har samleie for første gang. Men de fleste rasjonelle tenkende mennesker vil vel gjerne ha en partner som har hatt sex før, slik at vedkommende ikke begynner å lure på hvordan det ville vært å hatt sex med noen andre -- siden de ikke vet det fra før og ikke kan sammenligne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis jeg husker rett så kommer viktigheten av jomfrudommen fra lenge før religion ble en faktor? Det var viktig at de man bestemte seg for å gifte seg med var jomfru og forble på en måte holdt ''fanget'' på grunn av at det da var den eneste måten å forsikre seg om at sønnen hun fødte faktisk var hans sønn. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 En jomfru er bra på to måter, du får ei ren jente (ren som i ren ja), det negative er at når hun får litt erfaring med deg så vet du at du må slippe henne før eller siden, ei jente som bare har hatt en gutt er jo av definisjon uungåelig. Man vil jo utforske mer av verden. Så noe stabilt forhold over lengre tid er usannsynlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jomfruer er bra. Godt å vite at man med all sannsynlighet vil bli husket 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Når jeg var 15 tenkte jeg "YESS, førstemann" Nå er det bare "meh" 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fyren jeg er sammen med nå har sagt rett ut at han gjerne vil være min første. Så han har nå ikke noen problemer med det Postet av anonym: 014c88f39cb21d549d07fcbf203c981c Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om jeg måtte velge mellom to like fine jenter og den ene var jomfru, hadde jeg valgt henne. Helt enig! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om jeg måtte velge mellom to like fine jenter og den ene var jomfru, hadde jeg valgt henne. Helt enig! Hvorfor? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke helt, men liker tanken på og være den første og ikke bare 1 av 100. Da blir det litt mer spesielt. Og jeg er heller ikke den typen som bare har sex for og ha sex, jeg ser på det som en mer spesiell ting man deler med kjæresten og ikke bare en helt tilfeldig jente man møtte på byen. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ofte at jenter som har hatt mye sex er veldig dårlige i senga. Også er det jo litt stas å være den første. Men utsagnet mitt gjelder bare om de var like pene. Og har ikke samme synspunkt på sex som TurboLax. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ofte at jenter som har hatt mye sex er veldig dårlige i senga. WTF? Jo mer man øver, jo bedre blir man. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tror jeg ville foretrukket en jomfru. Når man ligger med en som har hatt mange sexpartnere kan man fort få prestasjonsangst, ettersom man vil passe på å være en av de bedre partnerne hun har hatt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Folk må slutte å tenkte "den beste hun har hatt". Face it, du vet ikke hvem hun har vært med før, og du har ingen kontroll over hvem hun skal være med etter det. Har man hatt 20 sexpartnere så er det usannsynlig å tro at det har vært stadig bedre for hver gang. Jo før man får bakkekontakt jo tidligere kan man konsentrere seg om å ha det godt der og da. Er du selvsikker, oppmerksom og selvbevisst så vil dere i det minste dele et godt samleie. Endret 19. oktober 2011 av nomore 2 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 nomore, her er jeg helt enig med deg! Dog vet jeg at mange ikke tenker slik som deg og fort kan få prestasjonsangst (slik jeg skrev ovenfor). Alt dette kommer selvfølgelig an på om man selv er jomfru. For en person som har hatt flere sexpartnere vil det være mye lettere å ligge med en annen som har har hatt flere sexpartnere enn for en som er jomfru. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jomfrudom er bare et problem for gutter i forhold til andre gutter. Resten kan slappe av. 3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ofte at jenter som har hatt mye sex er veldig dårlige i senga. Isåfall så var de ikke noe bedre første gangen Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så det har ingen betydning at hun er jomfru ? Ikke egentlig. Men det er jo stas å ta jomfrudommen til noen da Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Styrer somregel unna jomfruer, må ta for mye hensyn. Er det ei potensiell kjæreste driter jeg i om hu er jomfru eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg