KometHimmel Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bryr gutter seg om jomfruer ? Vil han prøve for og være hennes første ? Kan noen si noe om hva gutter tenker om dette ? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Alt du spør om her er subjektivt, og man kan ikke gi ett generelt svar ettersom de fleste personer vil ha sin egen mening om dette her. Men min personlige mening er ganske simpel: Kunne ikke brydd meg mindre. 4 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eg går ikke etter jomfruer, men om vedkommende er jomfru tar eg hensyn til det. 2 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Så det har ingen betydning at hun er jomfru ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om jeg måtte velge mellom to like fine jenter og den ene var jomfru, hadde jeg valgt henne. 6 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Erfaring teller IKKE negativt når man hopper i høyet. Jeg hadde nok valgt omvendt fra Skruhjernet! Men vi er da alle forskjellige Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eg ville, basert kun på jomfru/ikke-jomfru, valgt ikke-jomfru, gitt at ingenting annet betyr noe. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 I noen miljøer - spesielt kristne og muslimske - er det viktig av kulturelle grunner at man skal være jomfru. Men for meg det ikke noen faktor. (Eller rettere sagt: Det var ikke noen faktor når jeg var ung nok til at det var en aktuell problemstilling.) Øvelse gjør mester i denne sammenheng også. Men jeg hadde vel følt litt mer ansvar om jeg visste at det var hennes første. Det er jo greit om det gir mersmak. Greit om ikke akkurat den opplevelsen er i fylla på toalettet på en fest, med påfølgende angrepille og "angre på hele greia"-stemning. Geir Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er jo strengt tatt en dustete hypotetisk situasjon om at hvis man kunne velge. Det er vel strengt tatt ikke det TS spør om. Jeg hadde jo ikke snudd meg selv om hun var jomfru, forstå meg rett her. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Så du ville ikke hatt problem med og vær ilag med ei som har hatt 100 stykker ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om en potensiell kjæreste er jomfru eller ikke hadde ikke hatt noen betydning for min del. Men jeg hadde muligens forsikret meg litt ekstra om at hu virkelig var klar for det hvis jeg visste jeg var hennes første. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg er mest opptatt av jomfruer i nød. Gjerne fanget i høye tårn. Når det kommer til sex så er det ikke så veldig viktig akkurat. Jeg har hatt sex med et par jomfruer, det er ikke så spesielt. Ingen klovner som hopper frem og ingen konfetti. Endret 12. oktober 2011 av Må jeg? 6 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Så du ville ikke hatt problem med og vær ilag med ei som har hatt 100 stykker ? Null problem, jeg ser ingen forskjell på om en gutt har hatt 100 enn om jente har hatt det. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Kansje det har ei betydning for ho ? ;/ Tenkt på det du ? Kommer nokk til og huske deg for resten av livet - og vil vell helst ikke ha det slikt at den første var en som slo ho , utro og løy ! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 en som slo ho , utro og løy ! Hva har det med saken å gjøre? Selv om man har 100 seksualpartnere bak seg så betyr det ikke at man slår, er utro eller lyver. 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er vel en litt annen problemstilling, ja. Jeg unner ingen å bli slått i et forhold, men en gang må jo være den første man har sex, og jeg ser ikke så pessimistisk på verden at jeg synes folk skal være avholdende for ikke å møte en drittsekk på veien. Da vil de neppe ha sex med meg heller, for å være på sikre siden... Geir 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Så du ville ikke hatt problem med og vær ilag med ei som har hatt 100 stykker ? Hvorfor skulle det vært et problem? Er dama fin så kan hun ha tatt over 1000 for min del. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Så du ville ikke hatt problem med og vær ilag med ei som har hatt 100 stykker ? Hvorfor skulle det vært et problem? Er dama fin så kan hun ha tatt over 1000 for min del. ;] Så da har ikke du problemer med hvordan du presterer ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ville også valgt motsatt av Skrujernet, erfaring betyr alt. Så du ville ikke hatt problem med og vær ilag med ei som har hatt 100 stykker ? Hvorfor skulle det vært et problem? Er dama fin så kan hun ha tatt over 1000 for min del. ;] Så da har ikke du problemer med hvordan du presterer ? Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg