unwill Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Etter et par år med Koss Portapro har jeg greid å slite ut "øre-putene". Lurte på om det var noen som visste hvor de solgte det? Helst et sted i Trondheim, eller kanskje hva slags butikk det selges hos? Har ikke sett de noen sted utenom på Koss sine sider. Er noen i tvil så er det disse jeg har: Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 livstidsgarantien gjelder vel ikke på slitedeler nei.. kanskje butikken som du kjøpte de hos kan ta de inn for deg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Jeg kjøpte de hos Akers-Mic i Oslo, og det er et stykke tilbake til Oslo. Dessuten har jeg mistet kvitteringen... andre forslag? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg trur importøren heter AFU. Iallfall dit de i butikken sendte mine når de blei ødelagt... Prøv å ring de eller send mail. Lenke til kommentar
cof Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 her er adressen til impotøren av koss porta pro A.F.U Postboks 6580 Rodeløkka 0501 OSLo Merkes "Koss reperasjon" Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 1. Det er livstidsgaranti på det 2. Det koster ingenting å få putene 3. Du trenger ikke kvittering på headsettet, det er gyldig garanti uansett hvor du går uansett om du ikke har kvittering. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 sånn jeg har forstått det fra "Fona" i Stavanger (forhandler av KOSS)... så gjelder garantien absolutt ALT på porta-pro... så jeg tror ikke det bør bli noe problem nei... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 1. Det er livstidsgaranti på det2. Det koster ingenting å få putene 3. Du trenger ikke kvittering på headsettet, det er gyldig garanti uansett hvor du går uansett om du ikke har kvittering. Og hvor skal jeg forhandle meg hen? ASU ? sånn jeg har forstått det fra "Fona" i Stavanger (forhandler av KOSS)... så gjelder garantien absolutt ALT på porta-pro...så jeg tror ikke det bør bli noe problem nei... Håper det finnes så snille forhandlere i Trondheim, noen som vet om noen? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Og hvor skal jeg forhandle meg hen? ASU ? Du skal henvende deg til ett sted der de selger KOSS evt ASU. Lenke til kommentar
cof Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 når jeg skulle bytte mine inn(pga ledningene morknet) fikk jeg besjed av siba at jeg skulle sende dem til A.F.U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå