tore16 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Installasjon av SSD disk. Jeg skal hente den nye SSD disken (orsair SSD Force Series™ GT 120GB) min fra posten i dag og lurer på om det er vanlig opp kobling (inni maskinen), deretter laste ned firmware 1.3 (eller noe) også kan jeg installere spill osv på disken? Jeg har allerede en SSD disk for OS'et mitt (windows 7 ultimate) og en 2 TB harddisk for alt mulig av spill osv Jeg har nå kjøpt en SSD disk som er mye raskere til å lese spill osv derfor tenkte jeg å legge inn de jeg spilte mest aka Rift, (snart) Bf 3, diablo (ikke at det krevet alt for mye tror jeg men) osv.. Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvor skaffer jeg 1.3 fireware btw? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Aldri hørt om. SSDene kommer som regel med siste FW når du kjøper dem. Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 ehm jo sku tro det men jeg leste anmeldelsene av de som har kjøpt den.. de skrev: Husk å oppdater fireware 1.3! Flere hadde fått bluescreen og tull helt til de installerte fireware 1.3.. men jeg har det kanskje allerede siden jeg har en SSD disk fra før? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Firmware går direkte på chippen på SSD-disken. Den må selvsagt hentes ned fra produsenten (husk og velg den som går til din SSD-modell). Og det kan godt være at den er oppdatert med siste firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå