HelloKjersti Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Sony har planer for UMD-spillene på Vita. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ingen betydning, kvitter meg uansett ikke med PSP'n, selv om jeg skulle hatt Vita (noe jeg skal). Er bare ett tap å selge slikt uansett. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dersom spesialprisen er null kan jeg nesten vurdere en Vita. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jada, jeg er sikker på at folk vil betale enda mer for å spille ett spill de allerede har kjøpt, ikke sant? Nei du, jeg kvitta meg med alt av PsP saker uansett, den greia floppa hardcore. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Spesialpris ja... Tipper det blir 349kr på PSN for et flere år gammelt spill. Kan ikke si meg direkte imponert over prisnivået på PSN, ihvertfall ikke sammenlignet med nivået til play.com og zavvi.com. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Idiotisk å ta seg betalt for spill kundene allerede har kjøpt. De burde heller sendt med en UMD-USB-adapter som takk for at folk kjøper Vita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå