Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tidlig ute. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Skogs-feen har allerede pyntet juletreet sitt. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja så da pyntet ut,men her hadde jeg villet utforsket lyset mer.Godt rundt treet og knipset opp mot lys osv;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Du har nok rett i dine 'synsinger' her var jeg vel lite oppfinnsom Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 De har såvidt begynt med juleting i butikkene også, så hvorfor ikke... Greit formidlet! Litt mer luft til hø. kanskje...! 3'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fin spindelvev dette, noe midtstilt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 De har såvidt begynt med juleting i butikkene også, så hvorfor ikke... Greit formidlet! Litt mer luft til hø. kanskje...! 3'er! Takk for at du tok deg tid til å se på dette Fin spindelvev dette, noe midtstilt. Takker for kommentaren Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fint slør over grantoppen, men noe flatt lys. Ellers ser jeg ett flott nett bak til venstre. Der hadde du muligheter til ett flott motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg