RAK-foto Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ... italienske fellesantenneanlegg? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Her må de da få inn det aller meste Flott lys og et godt teknisk bilde Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Her må de da få inn det aller meste Flott lys og et godt teknisk bilde Hei Takk for kommentaren din her på dette litt «artige» utsiktsbildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Og sats dunken står på utsiden ser jeg...noe godt til all tv'n gjør seg;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Og sats dunken står på utsiden ser jeg...noe godt til all tv'n gjør seg;) Hei Jan Erik Takk for kommentaren din her. Det var jo helt herlig at du så den dunken he he RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Regner med at de har gode "sosiale" antenner også da! Grei formidling av et syn jeg kjenner godt fra Kreta! Bittelite kutt der oppe kanskje....! God 3'er! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Litt mer av bunnen i bildet og litt mindre i toppen og det hadde blidt en 4. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Litt mer av bunnen i bildet og litt mindre i toppen og det hadde blidt en 4. Hei igjen Takk for kommentaren din. Når det jelder bunnen på bildet - der er det ikke noe annet enn «rot» å hente, men kan tildels være enig i kuttet oppe. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg