smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Denna tankegangen din der er heilt feil----dårleg bilder ,o,oppmerksomhet-ikkje rart at aktiviteten går ned her -viss det og er fleire en du som tenker slik--tenk på dei heilt ferske i faget ,ingen tips å få-det er0 du må vie din oppmerksomhet til og hjelpe-du har missf.alt her Selvsagt passer jeg på å gi de ferske i faget tilbakemeldinger. Bruker faktisk å gå inn på listen over bilder uten kommentarer for å gi disse oppmerksomhet. Dersom noen gjentatte ganger legger inn det jeg mener er bilder som ikke fortjener oppmerksomhet, ja da gir jeg opp og unnlater å gi disse videre oppmerksomhet. Er vel ingeting galt i det??? At du mener min tankegang er helt feil sier vel mest om deg og ikke meg denne gangen kanskje..... Bare så du vet det så gir jeg, selv om "tankegangen min er feil", både flere karakterer og flere kommentarer enn de fleste her inne...., og min tankegang har du egentlig ingen grunn til å si er feil. Håper dette også var oppklarende! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jo jo... det er opp til deg. Men det blir jo også rekna ut ein gjennomsnitt og då trudde eg det var ein fordel at alle brukte same skalaen. Ser ingen motsetninger her jeg, bare noen nyanser som ikke har noen større innvirkning på sluttresultatet... kfr. også den spesielle "gjenommsnittsberegningen" eller hva det nå heter som gir sluttpoengtallet! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Denna tankegangen din der er heilt feil----dårleg bilder ,o,oppmerksomhet-ikkje rart at aktiviteten går ned her -viss det og er fleire en du som tenker slik--tenk på dei heilt ferske i faget ,ingen tips å få-det er0 du må vie din oppmerksomhet til og hjelpe-du har missf.alt her Selvsagt passer jeg på å gi de ferske i faget tilbakemeldinger. Bruker faktisk å gå inn på listen over bilder uten kommentarer for å gi disse oppmerksomhet. Dersom noen gjentatte ganger legger inn det jeg mener er bilder som ikke fortjener oppmerksomhet, ja da gir jeg opp og unnlater å gi disse videre oppmerksomhet. Er vel ingeting galt i det??? At du mener min tankegang er helt feil sier vel mest om deg og ikke meg denne gangen kanskje..... Bare så du vet det så gir jeg, selv om "tankegangen min er feil", både flere karakterer og flere kommentarer enn de fleste her inne...., og min tankegang har du egentlig ingen grunn til å si er feil. Håper dette også var oppklarende! Eg tviler ikkje på at du gir o også oppmerksomhet-det var berre det----Dei som legger ut bilder med5-6 trenger ikkje all verden med oppmerksomhet spar på krefter/tid der,nok med "klapp på skuldra"...Ja,ja no er det natta Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ett motiv som passer fint i s/hv. Ville lysnet det en del, særlig i de mørke partiene, men også noe idet lyse for å beholde kontrasten. Er vel ett motiv som ikke er dystert i seg selv og derfor ikke bør være så mørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg