Gå til innhold

BK: Kilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei dramatikkformidling. Litt dystert , men det var vel meningen kanskje...! God 3'er! :)

Hei Sidan du ga ein god 3 er(nesten der)betyr det-- kunna eg godt tenkt meg at du forklarte meg ka eg kan gjere "bedre" for å komme der!!!!!!---Så eg blei en bedre fotograf som er målet da-du må da vete det sidan du ga den 3.Så kom med gode tips da vel.konservativ_woot.gif

Lenke til kommentar

Helhetlig veldig dramatisk,som fra en annen verden,så lykkes godt med valg av uttrykket her;)

Takker for grei tilbakemeldingsmile.gifSlikt lærer eg av.

Gjorde seg godt dette motivet i s/h. - likte det!

Tusen takk for fin tilbakemelding.smile.gif

Et enkelt, men veldig effektfult uttrykk

Liker den mørke stemningen i bildet

Tusen takk for den tilbakem.den er grei.inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Grei dramatikkformidling. Litt dystert , men det var vel meningen kanskje...! God 3'er! :)

Hei Sidan du ga ein god 3 er(nesten der)betyr det-- kunna eg godt tenkt meg at du forklarte meg ka eg kan gjere "bedre" for å komme der!!!!!!---Så eg blei en bedre fotograf som er målet da-du må da vete det sidan du ga den 3.Så kom med gode tips da vel.konservativ_woot.gif

3'er "kan" bety "nesten der", men fra meg betyr det "Helt greit/ordinært".... :thumbup: (infoen om karakterene på digit er veiledende og sier altså ikke at en skal tolke disse ordrett - jeg har valgt en litt klarere tolkning enn den veiledende) : (just for the record):

6: Alldeles strålende bilde på alle måter

5: Meget bra bilde

4: Bra bilde på mange måter

3: Helt greit/ordinært

2: Mangler nok en del

1: Ikke noe særlig dette

0: Likte ikke dette i det hele tatt og gir det derfor INGEN oppmerksomhet....

PS!

og tipset blir da at det kunne vært lysere i og med at jeg mener det ser litt dystert ut (men det er altså min smak)....:cool:

Lenke til kommentar

3'er "kan" bety "nesten der", men fra meg betyr det "Helt greit/ordinært".... :thumbup: (infoen om karakterene på digit er veiledende og sier altså ikke at en skal tolke disse ordrett - jeg har valgt en litt klarere tolkning enn den veiledende) : (just for the record):

PS!

og tipset blir da at det kunne vært lysere i og med at jeg mener det ser litt dystert ut (men det er altså min smak)....:cool:

Ingen gode tips å få fra deg also -då lerde eg ikkje mykje av din 3.---eg synest ikkje noko om at du lager deg "dine"poeng givning-viss alle gjorde det ,da vart det mykje tull--eg synest ein skal holde seg til reglane her nokolunde.------men med din3.og digit sin 3. er det stor foskjell.synest nå eg da-(-(nesten der)---(Heilt greit/ordinert.) )Å,jøje meg eg blir heilt forvirrakonservativ_woot.gif

PS.-Det er vel 0- som skal få mest oppmerksomhet(hjelp/tips)frå deg-----4-5-6 klarer seg.

Endret av karost
Lenke til kommentar

Syntes dette var ett flott "mørkt" bilde :)

Vet ikke om det hadde blitt bedre, men kunne tenkt meg å sett en versjon hvor resten av fossen ut til høyre var med.

Takker--fossen er veldi langt unna meg-høgt over meg der eg står-eg har eit bilde av hele fossen den er lang,men da blir fossen liten og kjedeleg-fotograferte den på nert hold i" trppetrinn"for å sette bilda sammen senere-ellers er vel dette vannet vi drikker på OLDEN flasker-så det er vel en renthumbup.gif kildefoss----

Lenke til kommentar

Korleis kan ein gi null med ein terning?

Lenke til kommentar

Terning?

Jeg snakker om karakterer, og for meg betyr altså O at jeg ikke gir karakter eller oppmerksomhet overhodet..... ! Capiche? :thumbup:

Klikkar du på bildet eller på "Link til bildesiden" får du fram terningane. Der går skalaen frå ein til seks. Etter mitt vet blir då det dårlegaste ein, ikkje null.

Endret av KnutW
Lenke til kommentar

Ingen gode tips å få fra deg also -då lerde eg ikkje mykje av din 3.---eg synest ikkje noko om at du lager deg "dine"poeng givning-viss alle gjorde det ,da vart det mykje tull--eg synest ein skal holde seg til reglane her nokolunde.------men med din3.og digit sin 3. er det stor foskjell.synest nå eg da-(-(nesten der)---(Heilt greit/ordinert.) )Å,jøje meg eg blir heilt forvirrakonservativ_woot.gif

PS.-Det er vel 0- som skal få mest oppmerksomhet(hjelp/tips)frå deg-----4-5-6 klarer seg.

Du får synes hva du vil, det har du full rett til. Jeg tuller ikke! Holder meg klart innenfor alle regler.

Dette står det i INFO om karakterene:

Merk: Disse kriteriene er veiledende. Dersom du har dine egne kriterier du heller vil bruke er det selvsagt ingenting i veien for det.

At du blir forvirra kan jeg ikke gjøre noe med!

Kommer nok til å fortsette å kommentere dine bilder også slik jeg mener det er riktig utifra hvordan jeg ser bildene og hva jeg ser i bildene og hvordan jeg tolker disse. Det er tross min mening dette og ikke noe som noen andre kan diktere meg til å mene.

Dersom du ikke tåler dette så er det dessverre ikke noe jeg kan gjøre med det.

Og den PS'n din var nå litt morsom da.... :innocent:

No hard feelings anyway! :thumbup:

Ha det godt!

Lenke til kommentar

Du får synes hva du vil, det har du full rett til. Jeg tuller ikke! Holder meg klart innenfor alle regler.

Dette står det i INFO om karakterene:

Merk: Disse kriteriene er veiledende. Dersom du har dine egne kriterier du heller vil bruke er det selvsagt ingenting i veien for det.

At du blir forvirra kan jeg ikke gjøre noe med!

Kommer nok til å fortsette å kommentere dine bilder også slik jeg mener det er riktig utifra hvordan jeg ser bildene og hva jeg ser i bildene og hvordan jeg tolker disse. Det er tross min mening dette og ikke noe som noen andre kan diktere meg til å mene.

Dersom du ikke tåler dette så er det dessverre ikke noe jeg kan gjøre med det.

Og den PS'n din var nå litt morsom da.... :innocent:

No hard feelings anyway! :thumbup:

Ha det godt!

Ingen ting med ka eg tole dette--eg la bilde ut på "tips" og spurte deg etter det sidan eg ikkje fekk det ,men ein 3.eg tenkte at du kanhende hadde nokre tips på lager ,og det må eg få lov til--eg vil lære veit du-og at du hadde din egen"skala"visste ikkje eg da,men no veit eg detkonservativ_woot.gif

Lenke til kommentar

Klikkar du på bildet eller på "Link til bildesiden" får du fram terningane. Der går skalaen frå ein til seks. Etter mitt vet blir då det dårlegaste ein, ikkje null.

Gjentar, jeg snakker ikke om terninger men karakterer kfr. det som står i INFO:

Sitat:

Har således valgt mine egne kriterier som for meg er enklere å forholde seg til.......

At disse karakterene har form som terningkast inne på Bildekritikken får så være, det kunne altså like gjerne stått tallene 1-6 , men jeg har altså valgt å bruke de kriteriene jeg har nevnt tidligere i tråden.

O i min tilnærming til dette blir altså at jeg velger å ikke gi noen som helst oppmerksomhet - ikke en gang en kommentar! Capiche? :thumbup:

Ingen oppmerksomhet er det verste en kan utsettes for i mitt hode!

Jeg vil heller ha en 1'er enn ingen karakter eller ingen kommentar for å si det sånn! :cool:

Lenke til kommentar

Sitat:

Har således valgt mine egne kriterier som for meg er enklere å forholde seg til.......

At disse karakterene har form som terningkast inne på Bildekritikken får så være, det kunne altså like gjerne stått tallene 1-6 , men jeg har altså valgt å bruke de kriteriene jeg har nevnt tidligere i tråden.

O i min tilnærming til dette blir altså at jeg velger å ikke gi noen som helst oppmerksomhet - ikke en gang en kommentar! Capiche? :thumbup:

Ingen oppmerksomhet er det verste en kan utsettes for i mitt hode!

Jeg vil heller ha en 1'er enn ingen karakter eller ingen kommentar for å si det sånn! :cool:

Denna tankegangen din der er heilt feil----dårleg bilder ,o,oppmerksomhet-ikkje rart at aktiviteten går ned her -viss det og er fleire en du som tenker slik--tenk på dei heilt ferske i faget ,ingen tips å få-det er0 du må vie din oppmerksomhet til og hjelpe-du har missf.alt herno.gif

Lenke til kommentar

Sitat:

Jo jo... det er opp til deg. Men det blir jo også rekna ut ein gjennomsnitt og då trudde eg det var ein fordel at alle brukte same skalaen.

Her er infoen eg fant om dette:

Hvordan bør jeg vurdere et bilde?

Når du skal vurdere et bilde kan du bruke disse kriteriene: ◦Karakter 6 - Det liker jeg kjempegodt

◦Karakter 5 - Dette liker jeg

◦Karakter 4 - Brukbart

◦Karakter 3 - Nesten der

◦Karakter 2 - Fungerer ikke for meg

◦Karakter 1 - Dette liker jeg overhode ikke

Endret av KnutW
Lenke til kommentar

Ingen ting med ka eg tole dette--eg la bilde ut på "tips" og spurte deg etter det sidan eg ikkje fekk det ,men ein 3.eg tenkte at du kanhende hadde nokre tips på lager ,og det må eg få lov til--eg vil lære veit du-og at du hadde din egen"skala"visste ikkje eg da,men no veit eg detkonservativ_woot.gif

Ok, da har vi fått oppklart det! :yes:

Hadde vel ikke annet tips enn at jeg ville hatt det lysere uansett, denne gangen da...

Jeg også er ute etter å lære og mottar alle kommentarer, tips og kritikker osv til mine bilder med takk.... :innocent: , samtidig som det er utrolig mye å lære av å gi det samme til andres bilder og se hva andre gir av tilbakemeldinger til andres bilder.... :idea:

God natt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...