Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 House of Doom Bildet er fjernet. Beskrivelse: Forsetter litt i samme tråd,med nok ett bygg som ikke finnes lenger..ja skeivt og skakt,men er akkurat slik jeg ønsker å fremstille det,Kunne vært noe mer luft i toppen,ja kanskje brutt alle regler for skikk og bruk,men kanskje derfor..nei er derfor jeg synes om det;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt skummelt ja-passa da med skeivheten-eit spennende bilde i s/kv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ingen tvil om at du har klar å formidle en dyster stemning her. Flott S/H arbeid Litt trangt i toppen, men ellers bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt skummelt ja-passa da med skeivheten-eit spennende bilde i s/kv. Takker..ser i ettertid jeg kunne fjernet lyktestolpen Ingen tvil om at du har klar å formidle en dyster stemning her. Flott S/H arbeid Litt trangt i toppen, men ellers bra Takker og bukker Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt spooky dette. Liker det:) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bra s/h formidling. skjevheten er prima, men mer luft i toppen hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Rett før spøkelsene dukker opp - et skummelt og stilig motiv i et godt bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt spooky dette. Liker det:) Takker Bra s/h formidling. skjevheten er prima, men mer luft i toppen hadde gjort seg. Takker.Ser den med lufta ja Rett før spøkelsene dukker opp - et skummelt og stilig motiv i et godt bilde. Takker Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kutt nede og luft oppe hadde vært noe. Men greit ellers da...! God 3'er! Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mystisk og spennende,Ja. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ett dystert og litt skummelt uttrykk.Får meg til å tenke "Hva har forgått bak de vinduene". Flott s/hv.,er enig i kutt nede plus litt til venstre og at det er trangt på toppen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Kutt nede og luft oppe hadde vært noe. Men greit ellers da...! God 3'er! Mystisk og spennende,Ja. Ett dystert og litt skummelt uttrykk.Får meg til å tenke "Hva har forgått bak de vinduene". Flott s/hv.,er enig i kutt nede plus litt til venstre og at det er trangt på toppen. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette likte jeg godt Jan Erik, flott s/h konvertering. Bra :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Dette likte jeg godt Jan Erik, flott s/h konvertering. Bra :-) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg