Odesseiron Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg føler meg lurt eller lettet. Les hele saken Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hmmm... Lasse, mener du NFS: Hot Pursuit og ikke NFS: Hot pursuit 2? Noe forvirrende disse titlene, men eneren heter faktisk Need for speed 3 hot pursuit... Så i teorien er det Hot pursuit 3, som altså heter det samme som need for speed 3 hot pursuit forutenom at det ikke har noe nummer i hele tatt... Nå ble jeg forvirra selv også. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg henviser til fjorårets omstart av Need for Speed: Hot Pursuit-konseptet, som hét akkurat det. Spillet er en "oppfølger" til det, ikke det originale Hot Pursuit. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal "ulovlig" prøves før det blir et evt. kjøp. De siste NFS har vært så store skuffelser at jeg ikke vil gi dem mine penger før jeg virkelig har testet og vil ha spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette blir ALRDI et kjøp. Testa demoen i går..og det er den største dritten jeg har vært borti. Minner mer om Ridge racers. Nei, her tror jeg EA gjør en stoooor tabbe. Nå ble det sikkert ikke bedre av at jeg har spilt en del Forza 4 i det siste, men i The run har du ikke følelsen av å kjøre en bil i det hele tatt. EA, gi oss heller en remake av det første Hot pursuit for dette her minner om noe svært flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå