wasco Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Høstlys Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er vel ganske så likt sola det kan få blitt,så det har ikke jeg noe problem med..ikke hdr effekten heller.Kompet påpeker du jo selv;) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 hmmm, har dere begynt å kommentere bildene selv? Da blir det jo lite i gjen til oss andre . Ja, det fortjener å bli vist frem. Skulle ha likt å se litt mer til venstre i bildekanten, for å knytte bryggen foran sammen med bebyggelsen bak....og gitt båten litt mere luft...det har den fortjent. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Er vel ganske så likt sola det kan få blitt,så det har ikke jeg noe problem med..ikke hdr effekten heller.Kompet påpeker du jo selv;) Takk for kommentaren hmmm, har dere begynt å kommentere bildene selv? Da blir det jo lite i gjen til oss andre . Ja, det fortjener å bli vist frem. Skulle ha likt å se litt mer til venstre i bildekanten, for å knytte bryggen foran sammen med bebyggelsen bak....og gitt båten litt mere luft...det har den fortjent. Vi må nok til å kommentere våre egne bilder, når det ellers er så stille her inne Man ellers er jeg enig med deg i at kompet burde vært litt anderledes 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Liker farvene i treverket på båtene og sola da Fint bilde. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette likte jeg vet du. Nå er 'gamle' wasco tilbake. Da får du plutselig en femmer fra meg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Flott maritimt bilde - jeg er 'svak' for slike motiver, likte dette godt! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fantastisk flott, bortsett fra det negative som er nevnt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Liker farvene i treverket på båtene og sola da Fint bilde. Tusen takk Jeg var også fornøyd med den flotte fløden i treverket Dette likte jeg vet du. Nå er 'gamle' wasco tilbake. Da får du plutselig en femmer fra meg. Du vet, jeg må stadig prøve noe nytt, men det hender jeg faller tilbake til gamle synder Flott maritimt bilde - jeg er 'svak' for slike motiver, likte dette godt! Tusen takk Fantastisk flott, bortsett fra det negative som er nevnt. Takk for kommentaren Jeg liker bildet! Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kompen var så som så ja. Ellers er lyset fint og HDR er jeg ikke helt fortrolig med (ennå)....! Grei 3'er herfra! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fine farger og glød. Sola er ikke stort å gjøre med, men den grå i speilingen på vannet ble litt feil. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ville dempet blåstikek som er i sjøen og på de hvite husveggene. Ellers ok bildet og fine farger. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 fantastisk,du er så flink Wasco,imponert igjen,smil Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fint bilde, men jeg syntes at titlen ikke passet så godt. Man kan fort tro at det er ett skille mellom venstre side og høyre. bildet får en 5/6 av meg, ellers var alt annet ganske så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg