Kranjcar Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg har lest rundt omkring at BCAA er en fin måte å få i seg nok protein + et bra kosttilskudd, så tenkte å prøve ut dette. Men bør jeg, som driver mest med kardio, bruke dette? Hva slags BCAA anbefales? Hva bør jeg kjøpe? Gjerne link. Hva med denne? http://www.x-life.no/bcaa_300g_orange/P_1164 På forhånd takk. Endret 12. oktober 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Nekter å tru at det er ingen som kan noe om dette! Endret 12. oktober 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror du har misforstått litt. Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening. Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror du har misforstått litt. Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening. Hva er i BCAA, da? Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise. Hvorfor? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis du driver mest med kardio, og ikke er spesielt interessert i å bygge muskelmasse/bevare muskelmasse på diett så har ikke BCAA så mye for seg. Bruk pengene på noe annet. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis du driver mest med kardio, og ikke er spesielt interessert i å bygge muskelmasse/bevare muskelmasse på diett så har ikke BCAA så mye for seg. Bruk pengene på noe annet. Selvsagt er jeg interessert i å bevare/bygge muskelmasse, selv om jeg driver mest med kardio. Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror du har misforstått litt. Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening. Hva er i BCAA, da? Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise. Hvorfor? Aminosyrer. Hindrer musklene dine i å bli katabolske, altså å fortære seg selv for næring. Dette er ikke noe å tenke på hvis du ikke går lenge uten mat etter trening, f.eks hvis du driver med periodisk fasting og trener tidlig på morningen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Hindrer musklene dine i å bli katabolske, altså å fortære seg selv for næring. Dette er ikke noe å tenke på hvis du ikke går lenge uten mat etter trening, f.eks hvis du driver med periodisk fasting og trener tidlig på morningen. Da er det i så fall optimalt, da jeg driver med periodisk fasting, og som regel trener på tom mage! Prøver det jeg, også får jeg se om jeg får noe effekt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå