jeanette roger Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 antik rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Minnet om ett gammelt postkort som jo antagelig var meningen. Tusen takk for kommentarene på mine bilder. setter stor pris på det. Likte dette antike uttrykket :)God natt til deg og Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fint og annerledes rosebilde. Likte dette:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Orginalt og kreativt. Personlig ville jeg hatt med hele rosen, men det er vel som så mye annet i livet - en smaksak. Teknisk godt gjennomført Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg føler vel att filtret du har brukt her kommer i forgrunnen..att blomsten på en måte da drukner om du forstår.Ikke ment som negativ kritikk,men for meg, har jeg sett laaaangt bedre bilder fra deg;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ser nesten ut som et bilde av et gammelt blomsterbilde dette! Interessant! 3'er for dette! Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Orginalt og spennende å se på... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 takker for komentarer,ja det skulle liksom forestille et gammelt postkort,men det er selvsagt filter og redigeringen som har gjort det inntrykket.. ser det er jo noen som virkelig ikke liker det,vel det var vel ikke akkurat meg heller,men en test for prøve noe en ikke har hjerte for... så som til og fra kort er det jo ok.. he he.. ha en fin dag og natt smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg