MeanShrimp Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Teit spm for noen kanskje, men mine google-kunnskaper hjalp meg ikke med dette. Sitter med Bose AE2i Hodetelefoner, og spørsmålet er som følger: Er det mulig å få lyd og mic gjennom samme kabelen på pc ? Får det ikke til med å loke rundt selv for øyeblikket hvertfall... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 det er sikkert mulig, men da må tror jeg du må ha en slags overgang slik at du kan splitte signalet fra mic og signalet til hodetelefonene ut på to forskjellige plugger Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Liten bump her, noen som vet om slike overganger ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 En slik burde gjøre nytten: http://www.amazon.com/Headset-Buddy-Adapter-Smartphone-01-PH35-PC35/dp/B00332DPDG/ref=pd_cp_e_2 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Evt. bare kjøpe usb headset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå