EGreen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har en stund hatt lyst å lage en slik post, hvor man kan diskutere og dele sine synspunkt på sangtekstene til denne gruppen. I mine øyner så er musikken til Gjengen er ren kunst, hvor de har opplevd mye og viser de sterke følelsene gjennom musikken. Vil gjerne høre hva dere har å si, så ta gjerne litt tid på å fyre inn en kommentar. :-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Som bergenser og fan av det jeg vil kalle "syterock" må jeg si at jeg liker musikken veldig godt. Det er som du sier mye følelser i det, uten at jeg personlig har reflektert så mye over tekstene. Jeg har samtidig stor forståelse for alle som synes det er gnål. Andre som jeg tenker faller i samme kategori (utfra sytebiten, ikke nødvendigvis resten av det musikalske uttrykket): -Counting Crows -Jan Eggum -Håkan Helstrøm -Glasvegas Jeg er fan av alle de overnevnte, men igjen, skjønner folk som synes det er sutrete. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kamerat har lagt igjen en CD i bilen min som jeg aldri har fått returnert, så har halvveis ufrivillig hørt litt på dette bandet og er helt greit, selv for meg som er fra østlandet og ikke er spesielt fan av bergensk. Men blir litt vel kjedelig/slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå