Konto brukes ikke Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ser noen har en forklaring til emnetittel i sine innlegg, men finner ikke ut hvordan man setter dette. Hos meg er det kun "Emnetittel" når jeg skal skrive innlegg. Hvordan får man til dette? Denne underteksten/forklaringen jeg mener: Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du endrer skin til default får du legge til undertekst. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bare moderatorer og veildere skal kunne sette denne undertittelen. Vi har erfart at det som regel fører til at den relevante informasjonen har en tendens til å havne i emnebeskrivelsen, mens titlene da bare inneholder ting som "Hjelp!". Undertitler fjernes helt fra IPB 3.2 som vi planlegger å oppdatere til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 For å utbrodere så er ikke undertitler søkbare. Det er en av grunnene til at det er uønsket. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Takk for svar! Selv om jeg personlig syns det er greit å ha muligheten til å tilføre relevant info slik, så skjønner jeg hvorfor det ikke er ønsket utifra deres svar. Greit å vite at det ikke var et lokalt 'problem' hos meg, men at det er slik med hensikt på selve forumet. Hvis du endrer skin til default får du legge til undertekst. Jepp, du har rett i det gitt ^^ Endret 11. oktober 2011 av kandasa Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvis du endrer skin til default får du legge til undertekst. Hmm.. Sånn skal det ikke være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå