Helpme96 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har lyst til å bli hårmodell, men jeg vet ikke så mye om sånt. Har dere noen tips til meg om hva jeg kan gjøre. Takknemlig for alle tips Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du kan bli en kjent, kjekk fotballspiller, eventuellt en eldre, moden skuespillerdame. Det er de sikreste kortene. Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har vært hårmodell flere ganger, men da er det selve frisørsalongen/frisørene som har spurt meg. Du kan eventuelt selv spørre frisøren din om de er på utkikk etter noen hårmodeller? Når noen er på utkikk etter hårmodeller pleier de ofte å henge ut plakater o.l, så det er bare å holde øynene oppe. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er/har vært hårmodell for en frisør. Da spurte hun meg bare om jeg hadde lyst. Du kan jo bare spørre på forskjellige salonger om de trenger deg, evt kan du gjøre et kjapt google-søk som gir meg dette nettstedet: Hårmodeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå