Gå til innhold

hva er en spennende jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er noe vanskelig da? alt er jo lett når man kan det. studer du så finner du noe du vil vite mer om. da har du funnet jobben din. jeg ville bli sveiser pga den "magiske" svarte lyset. å lage ting i metall som man ville. da kunne man reparere "alt". glad jeg ikke ble sveiser. hadde sikkert komt på aldersheimen i en alder av 60 år. og for en lite variert arbeidsdag de har, spesielt de på verft. grunnen til at jeg ble elektriker på skip er at jeg hadde en bror med dysleksi som meg. når han klarte å "krasje" elektrofaglærene og fagprøvenenmda med meget godt bestått så måtte jeg bli det å. så har alle elektro fagarbeiderene det så godt, med tanke på lønn, ordninger, bonus, utdanning og mye mer. de som jobber med arbeidsteder der man har masse forskjelligt arbeid så kan de klatre opp og ned i hvilken jobb de vil ha. gå offshore, reisejobb i utlandet, seilende skip, skipsverft, industri eller bolig. de på bolig vil ofte ofshore, men for blangt nei da de ikke har peiling på dette markedet. ingen som tenker på at et skip ligger på sjøen. bølger og drittvær er vanlig. stort maskineri gir det samme som sjø. alt blir til vibrasjoner som ødelegge det elektriske over tid ved dårlig installasjon. utrulig hvor mange skrape kanter det fins ombord der en kabel krysser. hvert skip skulle ha hatt en tenåring som fikset dette på hele skipet på heltid. godt betalt blir det og. bare å melde seg.

Lenke til kommentar

Setter pris på du skriver her,men det var fryktelig vanskelig å lese alt uten nærmest en eneste punktum

Fint flere kommer med forslag, hva som er enkelt å få jobb som

Jeg vil gjerne reise å oppleve mer også, så det hadde også vært fint

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å komme med gode forslag med dei forutsettningane du legger til grunn. For å oppsumere så er du ute etter ein jobb som:

• Er spennande
  • Ikkje vanskelig (jobb som er lett å mestre)
  • Kan gjerast heimanifrå
  • Gir deg moglegheita for å reise

Særlig dei to siste punkta er vanskelig å kombinere (men også dei to øverste punkta er vanskelige).

Det er også vanskelig å finne ut kva du synest er spennande, er det spenande for deg å jobbe som revisor med å kontrollere reknskap eller må du ha eit adrenalin-kick for å få tilfredstillt spenningsbehovet ditt?

Kor enkel jobb er du ute etter?

Generelt sett så er det slik at desto enklare arbeidsoppgåvene er jo kjedeligare er jobben og jo dårligare betalt er den også. Enkle jobber er typiske samlebandsjobber der du står heile dagen å gjer den samme enkle deloppgåva igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å komme med gode forslag med dei forutsettningane du legger til grunn. For å oppsumere så er du ute etter ein jobb som:

• Er spennande
  • Ikkje vanskelig (jobb som er lett å mestre)
  • Kan gjerast heimanifrå
  • Gir deg moglegheita for å reise

Særlig dei to siste punkta er vanskelig å kombinere (men også dei to øverste punkta er vanskelige).

Det er også vanskelig å finne ut kva du synest er spennande, er det spenande for deg å jobbe som revisor med å kontrollere reknskap eller må du ha eit adrenalin-kick for å få tilfredstillt spenningsbehovet ditt?

Kor enkel jobb er du ute etter?

Generelt sett så er det slik at desto enklare arbeidsoppgåvene er jo kjedeligare er jobben og jo dårligare betalt er den også. Enkle jobber er typiske samlebandsjobber der du står heile dagen å gjer den samme enkle deloppgåva igjen og igjen.

Setter pris på et godt og fyldig svar.

Altså jeg har ingen fasit. Eneste jeg ville ha er noen gode forslag fra folk som kanskje vet om noe som kan være gøy

Jeg tenkte mest på , om hva slags jobber det går ann å gjøre hjemmeifra ? om det er noen?

I tilegg så ville jeg høre hva slags jobber det kanskje finnes ,der man kan være litt mer aktiv osv

Den jobben må ikke kombineres på noen måte,ville bare høre utvalget av jobb:)

Jeg har ingen utdannelse innenfor noe videre enn vgs kan man si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...