Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det finnes flere meninger med livet og meningen er at man skal få gjort akkurat det man har lyst til og få oppfylt de største drømmene. Jo mer jeg har fått gjort akkurat det jeg har lyst til og fler drømmer jeg har fått oppfylt jo mindre redd blir jeg for å dø. Det er der jeg er som jeg skal være. Hvis jeg ønsker å være et annet sted enn der jeg er nå og det er noe som hindrer meg så er jeg på feil plass. Så meninga med livet er å få gjort det man vil og få oppfylt drømmer og være på riktig sted. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nei man kan jo lure når man må bruke halve dagen eller mer på jobb bare for å kunne leve et normalt liv, hva er vitsen med å være til når man er en slave i et system du ikke kan gjøre stort med. Skal man virkelig kunne leve "fritt" og gjøre det man vil må man ha så mye penger liggende at man ikke trenger å "kaste bort" tid på å gjøre ting man ikke vil (jobb) og heller kan bruke tiden til akkurat det som passer en. Det er dessverre en luksus som er forbeholdt svært få heldige individer her i verden (folk som arver alt de eier (men da ofte er arrogante/hovne idioter) eller være blandt de enda heldigere som har jobbet en stund, men så vinner mer enn nok for resten av livet i et eller annet lotteri. Så godt som hver eneste kveld før jeg sovner fantaserer jeg om alt jeg kunne ha gjort hvis jeg bare hadde vært blant de heldige og ikke hadde trengt å bruke halve livet på å finansiere den andre halvparten. Livet vårt har ikke noe mer mening enn for alle andre levende vesener på planeten, vi blir født, forplanter oss (forhåpentligvis) også dør vi, etter å ha bidratt til å ødelegge litt av planeten vår på veien. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Så godt som hver eneste kveld før jeg sovner fantaserer jeg om alt jeg kunne ha gjort hvis jeg bare hadde vært blant de heldige og ikke hadde trengt å bruke halve livet på å finansiere den andre halvparten. Om jeg kan få gi deg et lite råd så bør du slutte med det og aldri tenke sånn igjen. Hvis ikke så kan du ende opp med å bli skikkelig deprimert og det er vondt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Meininga med livet er å gje livet meining. Det vil vera forskjellig frå person til person. Forutan dei overtruiske er det ingen som har fått kontakt med dei døde. Difor må ein anta at livet på jorda er alt me har. Når du døyr forsvinn både din kropp og heile din eksistens, sjel eller sinn. Det er slutt, mørkt og ferdig. Jorda er milionar av år gamal. Din eksistens er kanskje 80 år før det er slutt. At du døyr er således ikkje noko forskjellig frå at ein mygg døyr. Lev livet mens du kan. Ingen har så langt overlevd her på jorda. Gje livet ditt den meiningen du ynskjer. 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Meningen med livet er ett liv med mening. Lenke til kommentar
dros Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 fuck bitches get money Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 fuck bitches get money dypt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er så typisk mennesker og alltid lete etter svar og skal finne mening med alt. Det er ingen mening med livet. Man bare eksisterer, så slutter man å eksistere. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Meningen med livet er å gi livet mening som Vidor sier. Isteden for å prøve å finne en mening, gjør deg selv lykkelig og de rundt deg lykkeligere! Så skal du se at du ikke lenger lurer på hva meningen er Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 For meg er det mening nok å leve livet... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Meningen med livet er søken på lykken. Man vil aldri finne lykken, og det er veien dit som er vesentlig, ikke målet. Platon undret seg over dette spørsmålet hele livet, og ingen har funnet et bedre svar på problemstillingen. Den er generell, men det er også spørsmålet. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg vil si at meningen med livet er kun å leve det. Man kan jo snu på det å spørre: Hva er meningen med et univers uten liv? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Meningen med livet er så simpel som dette: To show love and kindness towards others! Endret 18. mars 2012 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
dvdelskeren789 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg tror meningen er å leve et best mulig liv, både for seg selv og andre Endret 19. mars 2012 av dvdelskeren789 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Aldri helt skjønt hvorfor folk er så opptatt med meningen med livet. Det er ingen mening. Det at vi er her er intet mindre enn tilfeldigheter. Jeg trenger ikke mening i mitt liv, i hvert fall. Jeg bare lever det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå