Gå til innhold

Hva trenger jeg for å spille av en mov-fil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenkte jeg kunne skyte inn et spørsmål her:

jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag?

feil i avi filen. tror kansje du ikke har lasta ned absolutt hele filen. men med divx fix så retter du på det.

Lenke til kommentar

jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag?

Tror heller at du mangler lydcodecet som er i bruk. Sikkert AC3 eller noe. Sjekk doom9.org.

Lenke til kommentar

Ja, du må ha lydcodecen. Du kan først prøve å innstlalere audiofilters.zip herrifra. Om ikke det hjelper så må du finne ut hvilken codec filmen bruker. Da bruker du programmet gspot (ingen morsomme kommentarer nå). Siden deres er nede for øyeblikket, men du kan se på den via google sin buffer.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke denne qiucktime filen til å spille av???? Instalert quicktime, men den funker ikke. Prøver jeg mediaplayer får jeg lyd men ikke bilde. I quicktime skjer det ingenting. Er ikke filnavnet litt merkelig her. Burde det ikke vært .mov og ikke -mov????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...