MilKman' Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hei! Jeg lurer litt på et spill fra gamledager. Det hadde noe med marker å gjøre som skulle drepe hverandre, men det var IKKE Worms. Jeg trooor spillet foregikk under jorda, og det er kun det jeg husker. Ah, jo og det var på nettet, i 2D, og mulig det var et LAN-spill, men fortsatt på nettet, såvidt jeg husker. Lite info, men.. Anyone? Endret 11. oktober 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Denne slenger jeg meg på, er faktisk på jakt etter samme spil selv. :] Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Høyrest veldig ut som Liero, ja. LieroXtreme er ein god videreføring: http://www.acid-play.com/download/liero-xtreme Ser det riktig ut, ut i frå bileta? Endret 11. oktober 2011 av Zealuu 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Utvilsomt Liero. Eit ganske enkelt, men underhaldande spel. Worms derimot er suverent. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Er nok ikke Soldat, nei haha MEN LIERO VAR DET!!! Takk!!!!! Skulle gått ann å slenge inn flere rep-points til brukere her. Men ett fra meg betyr egentlig 100<333 Takk, kjære brødre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå