stranden Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tenkte en del på hvordan jets blir en del av battlefield 3, og lurte på om det vil være noe stor forskjell å fly helikopter og fly med en joystick? Det er sikkert noen av dere her inne som har prøvd det. Det jeg lurte på var om det er verdt å kjøpe seg en rimelig joystick for å fly rundt. Synes det raskt ble litt kronglete med musa! Hvis noen har gode erfariger med rimelige joysticker, så bare gi tips. Ser at mange er utsolgt på komplett allerede, så kanskje mange tenker å anskaffe seg en joystick? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Logitech 3dpro vet jeg at flere bruker kjøpte faktisk en idag, og øvd meg litt i Battlefield 2 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg koblet akkurat min ps3 stikke til pcen. Funket bra på BF2 Rimelig løsning hvis du allerede har en konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ser Logitech 3D Pro ikke har force feedback. Bør man bruke litt ekstra penger på en med force feedback, eller vil det bare være irriterende? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Joystick til fly, heli liker jeg mus+tast best. Brukte Attack 3 før, helt grei billigsak, kan selvfølgelig ikke måle seg med min nye x52 Pro, med flip up cover for missil-knappen Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Mus og tastatur funker greit det, men for å holde statiske bevegelser eller gjenta samme bevegelse neste helt likt som sist gang er joystick mye bedre. Er mye mer gøy med joystick også. Selv bruker jeg 3d pro. Force feedback tror jeg hjelper lite, sikkert gøy i starten, men når du rykker opp i gradene er det sikkert bare et hinder og du skrur den av. Endret 12. oktober 2011 av Faddn Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke alle spill støtter force feedback heller. Usikker om BF3 gjør det. På min gamle sak så støttet ikke BF2 det ihvertfall. Jeg og leter etter ny joystick, da min gamle er slapp i fisken for å si det sånn.. høhø.. Noen andre tips enn 3d pro? Da denne knapt er å oppdrive. Lenke til kommentar
fxwz141 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjøpte meg Saitek Cyborg X her om dagen. Var meget skeptisk men må si jeg har blitt positivt overrasket. Den er billig og funker som forventet, i tillegg er den veldig "customisable". Man kan stille lengder, vinkler og alt mulig rart for å få den slik man vil. Billig og bra! http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spilltilbehor/CYBFLY5/cyborg-f-l-y-5-stick Lenke til kommentar
cg1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ikke alle spill støtter force feedback heller. Usikker om BF3 gjør det. På min gamle sak så støttet ikke BF2 det ihvertfall. Jeg og leter etter ny joystick, da min gamle er slapp i fisken for å si det sånn.. høhø.. Noen andre tips enn 3d pro? Da denne knapt er å oppdrive. Jeg tror ikke BF2 støttet joystick i det hele tatt. Men jeg også trenger ny sticke, prøvde å fly med tastaturet, det virker vanskeligere å fly i BF3 enn BF2, eller kanskje bare en vanesak. Lenke til kommentar
cg1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kjøpte meg Saitek Cyborg X her om dagen. Var meget skeptisk men må si jeg har blitt positivt overrasket. Den er billig og funker som forventet, i tillegg er den veldig "customisable". Man kan stille lengder, vinkler og alt mulig rart for å få den slik man vil. Billig og bra! http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spilltilbehor/CYBFLY5/cyborg-f-l-y-5-stick Vet du eller noen andre hvordan denne er i forhold til Logitech 3dpro, ser at prisen er ganske lik. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde ihvertfall en joystick for å fly med i BF2 så ja det funket. Men ikke Forcefeedback sak. Jeg kjøpte meg ny og tok en Saitek Cyborg V1. Testet noe i BF2 og merket alt for lenge siden jeg hadde flydd. Men kommer seg tenker jeg. Godt fornøyd med den ihvertfall og kostet bare 295kr. Lenke til kommentar
cg1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde ihvertfall en joystick for å fly med i BF2 så ja det funket. Men ikke Forcefeedback sak. Jeg kjøpte meg ny og tok en Saitek Cyborg V1. Testet noe i BF2 og merket alt for lenge siden jeg hadde flydd. Men kommer seg tenker jeg. Godt fornøyd med den ihvertfall og kostet bare 295kr. Da var det vel bare min forcefeedback som ikke funket. Har du testet Saitek i bf3 ? Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det sånn det samme eller er det en helt ny verden og man blir en master pilot? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har testet å bruke Xbox-stikka, noen som har erfaringer med det kontra keyboard og mus? Jeg suger med alt som ikke har belter uansett for øyeblikket, så min egen erfaring er strengt tatt ubrukelig foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå