Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slagskade i leggen, deling av erfaringer

Lyspaere

Anbefalte innlegg

Hei

Forrige tirsdag spilte jeg fotball med noen venner og var uheldig og traff foten til en annen i en voldsom smell.

Jeg fikk vondt i leggen, men det gikk greit. Nå, en uke senere, har jeg selvfølgelig fått ett blåmerke, men det som plager meg er at leggen bøyer seg der jeg ble truffet. Den går som i en bue inn mot leggen om dere forstår. Jeg trodde først dette skyldes stramme sokker, men man kan kjenne at det buler inn fra beinet/brusken/hvaenndeter.

Er det noen med lik erfaring tidligere? Tviler på brudd da det ikke er smerter i foten, heller litt beskjeden dunking innimellom. Føles som om foten kanskje er litt svakere for belastning nå enn tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme type 'skade'. Skled og slo leggen i kanten på ei dør en gang, og har et arr og, og slik du sier, et slags hakk i leggen. Har ikke hatt noen problemer med det siden den gang. Min teori er at det var ei kraftig 'legghøne'. Høres ut som du kan ha fått det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...