Geir Kristiansen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Speiling Beskrivelse: Dette ble vel kanskje litt for spesiellt,......... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Spesielt ja,men her beveger du deg over i fotokunsten..og det gjorde du på en flått måte;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Spesielt ja, men absolutt verd en titt! Så ikke hva det var med en gang jeg. Greit prosjekt! God 3'er for dette! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 En ting jeg reagerte på var slagskyggen bak nesepartiet, får du fikset på det vil bildet bli mer underfundig å betrakte - om det er det som er meningen med bildet. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Takk for kommentarer Kunne nok tatt meg litt bedre tid i PS med bildet. Brukte 3 exp. Bildet tatt i mørket med månen som lyskilde. Prikkene er stjerner som desverre ble litt dradd,.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg