Boris Yeltsin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei. Jeg har "kredittkort" fra Expert, og gikk på en impulsiv handletur i dag, og kom hjem med Sony HDR-CX130E, som jeg har lest LITT om fra før, og syntes at dette var et greit kamera. Men har fått kaldeføtter allerede, uten å faktisk prøve det skikkelig. Er dette et ok kamera? Jeg skal ikke lage filmer eller noe, blir mer litt hobby greier, traske rundt i skauen, filme bursdager/diverse sammenkomster, kanskje ta den med en tur på paintball/disc golf. Har jeg kjøpt et kamera som er helt ok? Dårlig? Veldig bra? VEEELDIG dårlig? Setter pris på tilbakemeldinger fra noen som har erfaring med dette kameraet Og ja, jeg har gått på smellen på impulskjøp før, men har heldigvis alltid forsikret meg om retur-muligheten (har 30 dager fra Expert) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 http://www.youtube.com/results?search_query=CX130E&aq=f 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 doh.. burde ha tenkt på det selv... hehe. Så noen youtube klipp og noen reviews, som gjor at jeg faktisk var sikker på å kjøpe det Takk Xander^! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå