Gå til innhold

Redd Fake fra banlisten!! (#hw.no@undernet)

Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foreslår vi tar Voicen til Dikky jeg.. Degraderer han til normalbruker igjen.

Litt triggerhappy tendenser her ;)

Breal: Du vet godt hvem som ville ban han da. Var de vanlige triggerhappy personen(e?) det.

Hvem er de trigger happy folkene? SI meg det. Er jeg trigger happy? :shrug:

Vær så snill å si heller hvem det er eller å omtale dem som "noen".

Jeg foreslår vi tar Voicen til Dikky jeg.. Degraderer han til normalbruker igjen.

.

Hva ville skjedd hvis vi haddde sagt dette på kanalen ?

Permban ? Års Ban ? Evig utestengelse.. ??

Jeg tror mest på det siste.

Når det ble begynt å snakke om på kanalen var det jo ikke sjangs å få sagt noe. Var litt " Jeg driter i hva du sier " oppførsel fra OP'ene så ikke kom her å si at vi må diskutere det på kanalen og ikke forumet!

Jeg har ikke vært med å diskutere denne saken, en her i denne threaden, så jeg kan ikke si hvorfor du mener det er Jeg-driter-i-hva-du-sier stemmning.

For det første, så har Op'ene en regel som sier at de som satte ban'en skal også fjerne den. Hvordan det er med en PERM ban det vet jeg ikke.

Og ja sosohal, det er en god del overdrivelser ute å går.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært med å diskutere denne saken' date=' en her i denne threaden, så jeg kan ikke si hvorfor du mener det er Jeg-driter-i-hva-du-sier stemmning[/quote']

Såvidt jeg husker, uten å forhaste mine konklusjoner, så var du en av de som svarte først at det ikke var noe å diskutere.

Men sjekker loggen før jeg sier noe..

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...