Gå til innhold

Redd Fake fra banlisten!! (#hw.no@undernet)

Dikky

Anbefalte innlegg

Og folk lurer på hvorfor n00ben er stengt ute... :D Hadde feiken kunnet oppføre seg som normale folk, roe hormonene og være saklig - da kunne man hatt en normal samtale med ham. Inntil det skjer, ønsker jeg ikke å ha noe med ham å gjøre, så bjaa: du kan like greit slutte å være hans løpegutt. Hvis karen vil meg noe, kan han sende en mail.

Anyway - folkene som styrer kanalen får gjøre som de vil. Her på forumet slipper feiken ikke til igjen med det aller første. Og årsaken til nettopp det er LITT verre enn å kalle Mr.Ueland for n00b.

-yummy out-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og folk lurer på hvorfor n00ben er stengt ute... :D

Var det moderatorer som ^liksom^ skulle være et godt forbilde? :lol:

Vi har da humor, vi også. ;) Dessuten har vi også rett til å svare på tiltale. Å være moderator er ikke ensbetydende med å være helgen. Noen ganger er det på sin plass at også vi sier klart fra hva vi mener, uten at det skal være mal for hvordan vi normalt sett oppfører oss.

Lenke til kommentar
En ting skal jeg være enig i, denne ble ihvertfall postet i riktig kategori...

SØPPEL

des,OUT!

sant så sant... men du ! Din drangedal fant ! Skal du også på den El-gigante festen til helga ?

Plass til 1000stk, band, og masse fete ting :)

Skjer jo en plass mellom dragnedal og grenland enplass. Husker ikke helt navnet på plassen..

Lenke til kommentar
Jeg begynner å kjøre rundt å lete fredags ettermiddag, jeg ringer hvis jeg ser noe som ligner på en fest... :woot:

des,OUT!

kortfortalt... alle er velkommen, 18 årsgrense, ta med så mange du vil. mulighet får å slå opp telt. 100,- for å være der pga innleid musikk og sirkus telt hvis dårlig vær !

Lenke til kommentar
Vel eg vet ikka det med fake har ikke vært mye i ho.no@undernet fordi det var noen maktsyke ops der som eg ble irritert over. Dere sier at der blir mindre og mindre folk der og at det blir kjedeligere. Kanskje dette skulle hintet nok om at folk ikke liker ops men litt for ivrig trigger finger (kick/ban osv...)

:shrug:

Har vært på #hw.no @ undernet en liten stund nå, og det var klokt sagt. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg mekker denne posten for å vise min solidaritet til IRC/forum brukeren Fake.

Han ble bannet fra #hw.no for LENGE siden. Sikkert ett halvt år elns. Jeg (og mange andre) har savnet han siden da.

Som dere sikkert har merket , har #hw.no fått en del mindre brukere den siste tiden. Kanskje det henger sammen?

Det tror nemlig jeg, for #hw.no er blitt kjedeligere og kjedeligere i det siste. Vi trenger flere morsomme brukere som er online 24/7!

Jeg synes operatørene på #hw.no skal ta seg litt sammen og tenke over hva de egentlig gjør!

Hva er cola uten kullsyre? Hva er se og hør uten Sven O.?Hva er #Hw.no uten Fake?

Alle dere som henger på undernet, join #Redd.Fake.Fra.Ban.Listen !!

I hear you, men hvordan inni h3llvete skal jeg og andre kunne utrette noe når vi ikke har op eller er moderatorer??

Lenke til kommentar

Han ble bannet fra #hw.no for LENGE siden. Sikkert ett halvt år elns. Jeg (og mange andre) har savnet han siden da.

Så lenge siden? Tror nok du overdriver kraftig her.

Men det er jo steder man faktisk KAN snakke så ofte man vil med de nevnte personene her. Det finnes mange andre IRC kanaler skjønner dere.

Jeg synes operatørene på #hw.no skal ta seg litt sammen og tenke over hva de egentlig gjør!

Er det jeg også mener. Men det er visse personer som ikke vil ha han der og når alt kommer opp til alt så er det ikke så bra når det er 80-20% som vil fortsettet bannen. Dere kan bare gjette hvem som synes hva.

Lenke til kommentar

For det første, så skal slike saker diskuteres ikke på forumet, men på #hardware.no.

nr.2: Jeg husker ikke hvem som bannet Fake, eller har sagt at det skulle bli en permban. Jeg tror kanskje (jeg understreker igjenn...KANSKJE) Telecontar som hadde noe med det å gjøre, jeg husker ikke...

nr3: wtf?

nr4: Til dere som kommer med kommentarer som tydelig viser at dere engasjerer dere litt for mye: ro dere ned ffs.

nr5:

Hva om dere diskuterer dette på kanalen i stedet for forumet?

Fordi da blir det permban .. ikke spør ..

Hvorfor blir det permban? Hvem har sagt at DU får perm-ban?

nr6: Det er greit nokk at vi op's er trigger-happy, men ffs, når noen får perm ban så er det en grunn (hihi...slik som det ser ut nå så tror jeg vi burde skrive de ned :p).

nr7: Liker dere ikke avgjørelsen om kick/ban så ta kontakt med en OP på #hw.no og ikke lag en thread i "Søppel" eller andre steder på forumet for den saks skyld heller. Krangle med oss på IRC ikke forumet.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår vi tar Voicen til Dikky jeg.. Degraderer han til normalbruker igjen.

.

Her er et godt eksempel på HVORFOR vi ikke kan diskutere dette på #hw.no ..

Jeg hadde også planer om en post, men DIkky var barskingen som gjorde det.

Hva ville skjedd hvis vi haddde sagt dette på kanalen ?

Permban ? Års Ban ? Evig utestengelse.. ??

Jeg tror mest på det siste.

Når det ble begynt å snakke om på kanalen var det jo ikke sjangs å få sagt noe. Var litt " Jeg driter i hva du sier " oppførsel fra OP'ene så ikke kom her å si at vi må diskutere det på kanalen og ikke forumet!

#Redd.Fake.Fra.Ban.Listen er åpen for dere alle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...