Dikky Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg mekker denne posten for å vise min solidaritet til IRC/forum brukeren Fake. Han ble bannet fra #hw.no for LENGE siden. Sikkert ett halvt år elns. Jeg (og mange andre) har savnet han siden da. Som dere sikkert har merket , har #hw.no fått en del mindre brukere den siste tiden. Kanskje det henger sammen? Det tror nemlig jeg, for #hw.no er blitt kjedeligere og kjedeligere i det siste. Vi trenger flere morsomme brukere som er online 24/7! Jeg synes operatørene på #hw.no skal ta seg litt sammen og tenke over hva de egentlig gjør! Hva er cola uten kullsyre? Hva er se og hør uten Sven O.?Hva er #Hw.no uten Fake? Alle dere som henger på undernet, join #Redd.Fake.Fra.Ban.Listen !! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hva er #Hw.no uten Fake? Alle dere som henger på undernet, join #Redd.Fake.Fra.Ban.Listen !! ett sted uten Fake... årets dummeste post, jeg vet.. autografskriving senere Lenke til kommentar
atticus Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg holder fullt og helt med deg på dette synspunktet Dikky. Fake kan bli en god underholder for et nokså labert og kjedelig #hw.no (per.dags.dato) Jeg siterer en nokså gammel bok, Bibelen : I trosbekjennelsen ( Eller hva det var.. ) står det " Gi oss vårt daglige brød ++ " Jeg mener Fake er en stor del av det brødet på #hw.no [omg @ myself..] Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kjærlighetsdrama? Vet du hva DiKKy (uten gyldig reg key til battlefield) Jeg skal støtte deg, og Fake, og sier: NEI TIL BANN AV FAKE!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Tja, skjønner dere godt, og personlig har jeg lite mot Fake (ikke jeg som bannet han osv), men når man er så HW.no-hater av den grad han er, synes jeg uansett han har lite å gjøre der. Sier litt at han må joine CS-serveren vår bare for å slå oss, ob bevise hvor mye bedre de er enn oss, for så å lage en thread om det på OCshoot-forumet. Er vel en grunn til at han er bannet også (uten at jeg vet for nøyaktig hva). Så lenge han er snill gutt, som alle dere andre (og jentene også), kan han være på kanalen for min del iaffal. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Kjærlighetsdrama? Vet du hva DiKKy (uten gyldig reg key til battlefield) HYSJ!! Jeg skal støtte deg, og Fake, og sier: NEI TIL BANN AV FAKE!!! BRA! ett sted uten Fake... Denne logiske slutningen er selvfølgelig 100% riktig. Men, poenget mitt med Hva er cola uten kullsyre? Hva er se og hør uten Sven O.?Hva er #Hw.no uten Fake? var selvfølgelig å illustrere at #hw.no mangler noe viktig! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 En liten hilsen fra vår kjære Fake spesielt rettet mot SOSOHAL : "man joiner da ikke en cs-server for å tape..." Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 En liten hilsen fra vår kjære Fakespesielt rettet mot SOSOHAL : "man joiner da ikke en cs-server for å tape..." Nei? Men jeg synes det blir for teit å joine serveren vår gang på gang som OCshooter, bare for å kunne slå oss HW.no-ere. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 rettelse: ett sted uten fake = ett sted uten masse spam om OCShoot (?) PS: dette er ett spørsmål, iom at jeg ikke vet mye om denne fake... så ikke ta det ille opp, han som trodde jeg dissa fake.. skal ikke nevne bjaa... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 En liten hilsen fra vår kjære Fakespesielt rettet mot SOSOHAL : "man joiner da ikke en cs-server for å tape..." Nei? Men jeg synes det blir for teit å joine serveren vår gang på gang som OCshooter, bare for å kunne slå oss HW.no-ere. Sant. Men enktelte har litt rare fetish'er vettu :o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vel eg vet ikka det med fake har ikke vært mye i ho.no@undernet fordi det var noen maktsyke ops der som eg ble irritert over. Dere sier at der blir mindre og mindre folk der og at det blir kjedeligere. Kanskje dette skulle hintet nok om at folk ikke liker ops men litt for ivrig trigger finger (kick/ban osv...) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vel eg vet ikka det med fake har ikke vært mye i ho.no@undernet fordi det var noen maktsyke ops der som eg ble irritert over. Dere sier at der blir mindre og mindre folk der og at det blir kjedeligere. Kanskje dette skulle hintet nok om at folk ikke liker ops men litt for ivrig trigger finger (kick/ban osv...) amen! Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg støtter han fyren (husker ikke navn osv. ÆH)som vil ha FAKE tilbake på #hw.no fullt ut! Og en til, HalTan er en kjekkas *kyssepå* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg støtter han fyren (husker ikke navn osv. ÆH)som vil ha FAKE tilbake på #hw.no fullt ut! Og en til, HalTan er en kjekkas *kyssepå* For guds skyld... håper du er jente... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg er kjekkere enn HalTan! Bare spør Fake! Jeg er gaybitchen hans! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Nam nam hørtes deeeilig ut! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg støtter han fyren (husker ikke navn osv. ÆH)som vil ha FAKE tilbake på #hw.no fullt ut! Og en til, HalTan er en kjekkas *kyssepå* :o Enda en Moldenser her! Begynner å bli mange av oss nå! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 masse homsete preik om min sexy bodey... *kysse på* *skyte på* Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 masse homsete preik om min sexy bodey... *kysse på* *skyte på* Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 la folket tale.. syns irc skulle hatt en vote-funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå