emiven Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) hei! jeg kom over denne urovekkende videoen: håper dette er en spøk, enda en grunn til å boikotte activision, som melker uvitende tenårige for penger. kommer aldri til å nærme meg noen call of duty spill igjen, hva synes dere om det? Endret 11. oktober 2011 av emiven Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hadde ikke forundra meg , men om battlefield 3 blir bedre en betaen så trenger activision de pengene . Eller mener de at det skal stå en sånn kode på mountan dew IRL ? skjønte ikke helt Endret 11. oktober 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har dårlige nyheter. Det samme tilbudet gjelder for Battlefield 3. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Synes dette er å gå for langt! Uansett spill, så synes jeg det blir helt feil. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 samme for meg, tar bare en 30 timer max å komme til høyeste level uansett. om andre kan betale for å komme dit litt raskere, whatever. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har dårlige nyheter. Det samme tilbudet gjelder for Battlefield 3. Hvor har du det fra ? Lenke til kommentar
emiven Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 samme for meg, tar bare en 30 timer max å komme til høyeste level uansett. om andre kan betale for å komme dit litt raskere, whatever. det er ikke det som er poenget, det gir stillesittende folk enda en grunn til å kjøpe usunn mat Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 deres valg. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jaja. De som hacka seg til prestige 10, level 70 i MW2 ble ikke bedre for det. Har vel sett <10 stykker med den prestigen uten g18/noobtube/camping med wallhack. Ordentlige spillere får nok poeng av å spille normalt... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har dårlige nyheter. Det samme tilbudet gjelder for Battlefield 3. Hvor har du det fra ? Det han sier er bullshit. Man kan derrimot kjøpe dr.pepper drikken for å få 5 dog tags men thats it 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tror noen burde se på preorder pakker med mwf3 jupp dobbel xp i flere timer så videoen er nok reel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå